Marketingový výzkum nového trhu pro společnost RYTMIK s.r.o.
Marketing Research on the New Market for Company RYTMIK s.r.o.
Author
Advisor
Chlebovský, VítReferee
Vaňková, ŠárkaGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem pro společnost XXX s.r.o.. Tato společnost poskytuje zájmové kroužky pro děti do mateřských škol. Konkrétně je tato práce zaměřena na marketingový výzkum nového trhu Hodonínsko. Tato diplomová práce obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního okolí, srovnání plánu se skutečností a návrhy ke zlepšení chodu společnosti. The master thesis is undertaking marketing research for company XXX, Ltd. which is providing hobby groups for children in kindergartens. This master thesis is specifically focused on marketing research of a new market Hodoninsko. This thesis is including analysis of external and internal environment, comparison of the plan with reality and proposals of how to improve the company operations.
Keywords
PESTE analýza, model 7 S, Porterův diamant, SWOT analýza, mateřské školy, PESTE analysis, 7 S model, Porter diamond model, SWOT analysis, kindergartensLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Eva Rousová, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Pavel Svirák, Ph.D. (člen)Date of defence
2012-06-11Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/9170http://hdl.handle.net/11012/205010
Source
GEYEROVÁ, V. Marketingový výzkum nového trhu pro společnost RYTMIK s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.Collections
- 2012 [447]