• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový výzkum nového trhu pro společnost RYTMIK s.r.o.

Marketing Research on the New Market for Company RYTMIK s.r.o.

Thumbnail
View/Open
review_54275.html (4.213Kb)
final-thesis.pdf (957.5Kb)
Author
Geyerová, Vladimíra
Advisor
Chlebovský, Vít
Referee
Vaňková, Šárka
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem pro společnost XXX s.r.o.. Tato společnost poskytuje zájmové kroužky pro děti do mateřských škol. Konkrétně je tato práce zaměřena na marketingový výzkum nového trhu Hodonínsko. Tato diplomová práce obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního okolí, srovnání plánu se skutečností a návrhy ke zlepšení chodu společnosti.
 
The master thesis is undertaking marketing research for company XXX, Ltd. which is providing hobby groups for children in kindergartens. This master thesis is specifically focused on marketing research of a new market Hodoninsko. This thesis is including analysis of external and internal environment, comparison of the plan with reality and proposals of how to improve the company operations.
 
Keywords
PESTE analýza, model 7 S, Porterův diamant, SWOT analýza, mateřské školy, PESTE analysis, 7 S model, Porter diamond model, SWOT analysis, kindergartens
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Eva Rousová, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Pavel Svirák, Ph.D. (člen)
Date of defence
2012-06-11
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/9170
http://hdl.handle.net/11012/205010
Source
GEYEROVÁ, V. Marketingový výzkum nového trhu pro společnost RYTMIK s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Collections
  • 2012 [447]
Citace PRO


Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV