Show simple item record

Marketing Strategy of the Company Vimpex Lighting, s.r.o.

dc.contributor.advisorChlebovský, Vítcs
dc.contributor.authorUrban, Karelcs
dc.date.accessioned2018-10-22T00:54:27Z
dc.date.available2018-10-22T00:54:27Z
dc.date.created2012cs
dc.identifier.citationURBAN, K. Návrh marketingové strategie pro společnost Vimpex Lighting, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.cs
dc.identifier.other54279cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/9173
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je vypracování návrhu marketingové strategie pro společnost Vimpex Lighting, s.r.o. Analytická část práce se opírá o teoretické poznatky a obsahuje rozbor stávající marketingové strategie společnosti. Na základě této analýzy je následně vypracován soubor doporučení, která podniku umožní dosáhnout lepší pozice na trhu a zvýšení celkové efektivity hospodaření.cs
dc.description.abstractSubject of the master’s thesis is creating a concept of marketing strategy for the company Vimpex Lighting, s.r.o. Analytical part of the work is based on theoretical background and contains an analysis of contemporary marketing strategy of the company. Following suggestions and recommendations reflect the results of the analysis and will help the company to reach a better position on the market and increase companies’ efectivity.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectSWOT analýza.cs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectSWOT analysis.en
dc.titleNávrh marketingové strategie pro společnost Vimpex Lighting, s.r.o.cs
dc.title.alternativeMarketing Strategy of the Company Vimpex Lighting, s.r.o.en
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2012-06-12cs
dcterms.modified2012-06-15-08:18:13cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid54279en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.10 14:17:45en
sync.item.modts2021.11.10 13:40:15en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeIng.Patrik Ardelycs
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)cs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record