Analýza efektivity marketingové strategie a její další využití ve výrobní firmě
Analysis of the Marketing Strategy Efficiency and it's Further Development in Production Firm
Author
Advisor
Chlebovský, VítReferee
Veselá, JitkaGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce obsahuje základní analýzu marketingové strategie výrobní firmy a následně návrhy na její zlepšení. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je věnována současnému marketingu, která obsahuje srovnání finančních a lidských zdrojů. V druhé části je popsán návrh marketingové strategie a její implementace. V diplomové práci je zmíněna i optimalizace výrobního systému. Cílem práce je nastavit marketingovou strategii tak, aby se zvýšil prodej, zisk a zároveň se definovaly náklady na marketing firmy. Výstupem práce je odhalit silné a slabé stránky, příležitosti, hrozby a podrobné kroky, které mohou obsahovat nejen finanční a lidské zdroje, ale i schopnosti a know-how společnosti. Práce má poskytnout ucelenou formu současné marketingové strategie a podrobně popsat její funkčnost. Diploma thesis deals with the basic marketing strategy analysis of manufacturing firms and then suggestions for its improvement. The work is divided into two main parts.The first part is devoted to contemporary marketing, which includes a comparison of financial and human resources. In the second part describes the design of marketing strategy and its implementation. The thesis also deals with the optimization of the system. The aim is to set a marketing strategy to increase sales, profits and also to define the cost of marketing the company. Outcome of this work is to reveal strengths, weaknesses, opportunities, threats and detailed steps that may include not only financial and human resources but also the abilityand know-how. The work is to provide an integrated form of the current marketing strategy, detailed descriptions of its functionality.
Keywords
Marketing, analýza, online trh, maloobchod, velkoobchod, SWOT, SLEPT., Marketing, analys, online market, retail, wholesale, SWOT, SLEPT.Language
čeština (Czech)Study brunch
Strojírenská technologie a průmyslový managementComposition of Committee
doc. Ing. Josef Chladil, CSc. (předseda) prof. Ing. Ivan Baránek, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Jozef Majerík, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Jambor, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen)Date of defence
2012-06-22Process of defence
Diplomant seznámil komisi s obsahem a výsledky své diplomové práce a zodpověděl otázky vedoucího, oponenta a dalších členů komise. V průběhu obhajoby byly zodpovězeny následující doplňující otázky: Jaký je sortiment výrobků vybrané společnosti? Jaká je organizační struktura společnosti? Jaké jsou možné příčiny poklesu tržeb? Jakým způsobem je možné snížit náklady na výrobu? Jaký používá firma systém?Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/9201http://hdl.handle.net/11012/207510
Source
WIENER, M. Analýza efektivity marketingové strategie a její další využití ve výrobní firmě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2012.Collections
- 2012 [449]