Show simple item record

Marketing Research

dc.contributor.advisorChlebovský, Vítcs
dc.contributor.authorNakano, Andreacs
dc.date.accessioned2019-05-17T01:22:56Z
dc.date.available2019-05-17T01:22:56Z
dc.date.created2012cs
dc.identifier.citationNAKANO, A. Marketingový výzkum u spotřebitele [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.cs
dc.identifier.other54280cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/9204
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně analýzou spokojenosti zákazníků pro supermarket Albert na Masarykově náměstí v Jihlavě. V první části této práce jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se daného tématu, ohledně procesu marketingového výzkumu, nákupního chování a spokojenosti zákazníka. V praktické části, na základě zjištěných a vyhodnocených informací získaných z výzkumu, je navrženo doporučení, které by mělo zvýšit úroveň spokojenosti současných i budoucích zákazníků a zlepšit konkurenceschopnost firmy na trhu.cs
dc.description.abstractThis masters´s thesis deals with the marketing research and customer satisfaction analysis, which have been focused specifically Albert supermarket, located in Masarykově Square in Jihlava. The first part of this work summarizes the theoretical knowledge, such as the processes of marketing research, purchasing behavior and how to measure customer satisfaction. The second part is the practical part of the study, which examines the assessment of information obtained through the research, as well as recommendations. These should enhance the satisfaction levels of the existing and future customers and further improve the competitiveness of this business operation in its market sector.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectkvantitativní výzkumcs
dc.subjectpéče o zákazníkycs
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectpurchasing behavioren
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectsatisfaction measurementen
dc.subjectquantitative researchen
dc.subjectcustomer careen
dc.titleMarketingový výzkum u spotřebitelecs
dc.title.alternativeMarketing Researchen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2012-06-13cs
dcterms.modified2012-06-15-08:09:46cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid54280en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.30 16:30:24en
sync.item.modts2020.03.30 15:34:50en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeZadražil, Vojtěchcs
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. et Ing. Fabian Khateb, Ph.D. et Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Libor Chadima (člen)cs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record