• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový plán pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu pro zlínskou regionální pobočku

Marketing Plan for Všeobecná zdravotní pojišťovna for the Zlín Regional Branch Office

Thumbnail
View/Open
review_54282.html (6.597Kb)
final-thesis.pdf (1.163Mb)
Author
Houdek, Jan
Advisor
Chlebovský, Vít
Referee
Šimberová, Iveta
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Předmětem diplomové práce „Marketingový plán pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu pro zlínskou regionální pobočku“ je analýza současné situace trhu a na jejím základě tvorba návrhu marketingového plánu. Teoretická část této práce se zabývá procesem tvorby marketingového plánu vycházející z odborné literatury. V následující praktické části jsou pak získané teoretické poznatky aplikovány v podobě analýzy a návrhu marketingového plánu pro konkrétní segment.
 
The main theme of the thesis called ‘Marketing plan for Všeobecná zdravotní pojiišťovna for Zlín regional branch office’ is analyzing the current market and on the basis of this analyzes creating a draft of its marketing plan. The theoretical part of this thesis is focused on the process of creating a marketing plan based on literature. In the following practical part, theoretical knowledge is applied surroundings as well as into their analysis and designing a marketing plan for a particular segment.
 
Keywords
Marketing, marketingový plán, marketingový mix, SWOT analýza, veřejné zdravotní pojištění, Marketing, marketing plan, marketing mix, SWOT analysis, public health insurance
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. JUDr. Ing. Oldřich Tvrdoň, CSc. (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen)
Date of defence
2012-06-11
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/9205
Source
HOUDEK, J. Marketingový plán pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu pro zlínskou regionální pobočku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Collections
  • 2012 [447]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV