Marketingový plán pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu pro zlínskou regionální pobočku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem diplomové práce „Marketingový plán pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu pro zlínskou regionální pobočku“ je analýza současné situace trhu a na jejím základě tvorba návrhu marketingového plánu. Teoretická část této práce se zabývá procesem tvorby marketingového plánu vycházející z odborné literatury. V následující praktické části jsou pak získané teoretické poznatky aplikovány v podobě analýzy a návrhu marketingového plánu pro konkrétní segment.
The main theme of the thesis called ‘Marketing plan for Všeobecná zdravotní pojiišťovna for Zlín regional branch office’ is analyzing the current market and on the basis of this analyzes creating a draft of its marketing plan. The theoretical part of this thesis is focused on the process of creating a marketing plan based on literature. In the following practical part, theoretical knowledge is applied surroundings as well as into their analysis and designing a marketing plan for a particular segment.
Description
Citation
HOUDEK, J. Marketingový plán pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu pro zlínskou regionální pobočku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. JUDr. Ing. Oldřich Tvrdoň, CSc. (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2012-06-11
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO