Analýza trhu a konkurence s nealkoholickými nápoji

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce na téma „Analýza trhu a konkurence s nealkoholickými nápoji“ popisuje současnou situaci na trhu, jeho strukturu se zaměřením na stávající konkurenci, klade důraz na vyhodnocení strategie uplatňované nejsilnějším subjektem na trhu, zkoumá a popisuje distribuční cesty a analyzuje poptávku po výrobcích včetně odhadu jejího vývoje do budoucna. Tato práce zohledňuje teoretická východiska jako jsou obecné analýzy sloužící pro přípravu tržních studií, orientované na oborové i obecné okolí firmy i na její vlastní fungování a vychází z definic konkurenčních strategií M.E. Portera. Dále se zabývá zdroji dat a metody jejich zpracování, včetně jejich sběru, třídění, členění a následném vyhodnocení. Diplomová práce je návodem jak postupovat při tržních analýzách a rozhodování o vstupu firmy na trh a mimo jiné odpovídá na otázky týkající se aktuální situace na trhu a subjektech na něm působícím.
The master’s thesis on the topic “Market analysis and competition on the soft drinks market” describes current situation on the market, its structure with the focus on existing competition, it put the accent on the evaluation of the strategy applied by the strongest undertaking on the market, examines a describes distribution channels and analyse the market demand for products including its estimation of the trend in the future. This thesis results from theoretical resources as are general analysis used for the purpose of the market studies oriented on business sector as well as common environment and its own functioning and the thesis is based on the competitive strategy defined by M.E. Porter. Further the thesis is dealing with data resources and methods of data handling, including data collection, classification, segmentation and its following evaluation. Master´s thesis is the guideline for the market analysis and decisions concerning entering new markets and among others gives the answers to the questions concerned the actual situation on the market and subjects that are operation on the market.
Description
Citation
ZHÁŇALOVÁ, L. Analýza trhu a konkurence s nealkoholickými nápoji [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
Ing. Jaroslav Geršl (předseda) prof. Ing. Petr Němeček, DrSc. (místopředseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (člen) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) Ing. Václav Zeman (člen)
Date of acceptance
2009-06-08
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 10 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO