Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Using marketing analysis to assess the feasibility of building project
Author
Advisor
Dohnal, RadekReferee
Chovancová,, JitkaGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce je zaměřená na aplikování marketingových analýz při posuzování stavebního projektu z investorského hlediska. Cílem této práce je aplikovat vybrané marketingové analýzy na konkrétním případě z praxe a ukázat jejich vysoký potenciál. This work focuses on the application of marketing analysis in the assessment of construction projects from investor's point of view. The aim of this work is to apply the selected marketing analysis for a particular case from practice and show their high potential.
Keywords
Nabídka, poptávka, marketing, analýza, SLEPT analýza, PEST analýza, segmentace, marketingová analýza, investor, situační analýza, trh, analýza trhu., Supply, demand, marketing, analysis, SLEPT analysis, PEST analysis, segmentation, marketing analysis, investor, situational analysis, market, market analysis.Language
čeština (Czech)Study brunch
Management stavebnictvíComposition of Committee
Date of defence
2012-06-14Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/9505Source
LHOTA, J. Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2012.Collections
- 2012 [721]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Analýza event marketingu studentské organizace
Ježková, MartinaTato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace neziskové organizace se zaměřením na pořádání eventů a s tím související event marketing. Cílem analýzy je připravit podklady pro vytvoření a realizaci nového ... -
Marketingový plán pro zvýšení objemu prodeje jízdních kol v zimním období
Hutník, JakubBakalárska práca sa zaoberá vyhotovením marketingového plánu pre budúce zimné obdobie v podniku Cyklo Cibulka. V prvej časti sa bližšie pozrieme na teoretické portfólio práce, ktoré je potrebné k vyhotoveniu marketingového ... -
Studie proveditelnosti, jako součást marketingového řízení stavebního projektu
Lhota, JiříTato práce je zaměřená na marketingové plánování v rámci studie proveditelnosti. Cílem této práce je poukázat na propojení marketingového plánování se studií proveditelnosti a na základě teoreticky získaných znalostí ...