• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta stavební
  • 2012
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta stavební
  • 2012
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu

Using marketing analysis to assess the feasibility of building project

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.017Mb)
review_58972.html (1.460Kb)
Author
Lhota, Jiří
Advisor
Dohnal, Radek
Referee
Chovancová,, Jitka
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato práce je zaměřená na aplikování marketingových analýz při posuzování stavebního projektu z investorského hlediska. Cílem této práce je aplikovat vybrané marketingové analýzy na konkrétním případě z praxe a ukázat jejich vysoký potenciál.
 
This work focuses on the application of marketing analysis in the assessment of construction projects from investor's point of view. The aim of this work is to apply the selected marketing analysis for a particular case from practice and show their high potential.
 
Keywords
Nabídka, poptávka, marketing, analýza, SLEPT analýza, PEST analýza, segmentace, marketingová analýza, investor, situační analýza, trh, analýza trhu., Supply, demand, marketing, analysis, SLEPT analysis, PEST analysis, segmentation, marketing analysis, investor, situational analysis, market, market analysis.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Management stavebnictví
Composition of Committee
Date of defence
2012-06-14
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/9505
Source
LHOTA, J. Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2012.
Collections
  • 2012 [721]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Analýza event marketingu studentské organizace 

    Ježková, Martina
    Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace neziskové organizace se zaměřením na pořádání eventů a s tím související event marketing. Cílem analýzy je připravit podklady pro vytvoření a realizaci nového ...
  • Marketingový plán pro zvýšení objemu prodeje jízdních kol v zimním období 

    Hutník, Jakub
    Bakalárska práca sa zaoberá vyhotovením marketingového plánu pre budúce zimné obdobie v podniku Cyklo Cibulka. V prvej časti sa bližšie pozrieme na teoretické portfólio práce, ktoré je potrebné k vyhotoveniu marketingového ...
  • Studie proveditelnosti, jako součást marketingového řízení stavebního projektu 

    Lhota, Jiří
    Tato práce je zaměřená na marketingové plánování v rámci studie proveditelnosti. Cílem této práce je poukázat na propojení marketingového plánování se studií proveditelnosti a na základě teoreticky získaných znalostí ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV