Informační strategie firmy
Corporate Information Strategy
Abstract
Práca sa zaoberá kvalitatívnym výskumom v oblasti podpory budovania reputácie pomocou informačných technológií v slovenských firmách a implementáciou zistených poznatkov do návrhu novej informačnej stratégie firmy. Okrem samotného návrhu práca poskytuje postup, ako zaviesť novo vytvorenú informačnú stratégiu do firmy prostredníctvom praktík organizačného rozvoja a zmeny. This thesis employs qualitative research with focus on corporate information technology strategy which is perceived as a tool used to build and maintain reputation in Slovak companies. The newly generated knowledge is then used to develop a new information technology strategy and implement it to a company using the best organization development and change practices.
Keywords
Informačná stratégia, reputácia, organizačný rozvoj, zmena, kvalitatívny výskum, projektový manažment, Information technology strategy, reputation, organization development, change, qualitative research, project managementLanguage
slovenština (Slovak)Study brunch
Informační managementComposition of Committee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (místopředseda) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen) Ing. Zuzana Němcová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen)Date of defence
2012-06-08Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/9516http://hdl.handle.net/11012/204715
Source
RAJKOVIČ, M. Informační strategie firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.Collections
- 2012 [447]