• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Informační strategie firmy

Corporate Information Strategy

Thumbnail
View/Open
review_49205.html (3.781Kb)
final-thesis.pdf (3.093Mb)
Author
Sedlařík, Vladimír
Advisor
Koch, Miloš
Referee
Maštalíř,, Roman
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá analýzou služby YouTube a následným popisem jejích hlavních nedostatků. Na základě teoretických postupů a provedených analýz je cílem navrhnout službu, která odstraní hlavní problémy YouTube, vybudovat kolem této služby firmu a posléze tuto službu uvést na trh. Tato služba při tom nebude YouTube nahrazovat, ale bude jej vhodně doplňovat. Dále zde bude představena možná struktura, strategie a informační strategie této nové firmy a její odhadované finanční výsledky v prvních několika letech.
 
This thesis analyzes the YouTube service and describes its main deficiencies. Based on theoretical methods and analyses, its main goal is to design a service that will solve the main YouTube problems, build a company around this service and introduce this service to the market. This service will not replace YouTube, but it will supplement it. Further, this work will suggest a possible structure, strategy and information strategy of this new company and its estimated financial results in the first few years.
 
Keywords
Informační strategie, video, organizace videí, vyhledávání videí, playlist, YouTube, Vimeo, Dailymotion., Information Strategy, video, organizing videos, searching videos, playlist, YouTube, Vimeo, Dailymotion.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Martin Slezák (místopředseda) doc. PhDr. Martina Rašticová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen)
Date of defence
2012-06-13
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/9521
http://hdl.handle.net/11012/205168
Source
SEDLAŘÍK, V. Informační strategie firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Collections
  • 2012 [447]
Citace PRO


Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV