Informační strategie firmy
Corporate Information Strategy
Author
Advisor
Koch, MilošReferee
Maštalíř,, RomanGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá analýzou služby YouTube a následným popisem jejích hlavních nedostatků. Na základě teoretických postupů a provedených analýz je cílem navrhnout službu, která odstraní hlavní problémy YouTube, vybudovat kolem této služby firmu a posléze tuto službu uvést na trh. Tato služba při tom nebude YouTube nahrazovat, ale bude jej vhodně doplňovat. Dále zde bude představena možná struktura, strategie a informační strategie této nové firmy a její odhadované finanční výsledky v prvních několika letech. This thesis analyzes the YouTube service and describes its main deficiencies. Based on theoretical methods and analyses, its main goal is to design a service that will solve the main YouTube problems, build a company around this service and introduce this service to the market. This service will not replace YouTube, but it will supplement it. Further, this work will suggest a possible structure, strategy and information strategy of this new company and its estimated financial results in the first few years.
Keywords
Informační strategie, video, organizace videí, vyhledávání videí, playlist, YouTube, Vimeo, Dailymotion., Information Strategy, video, organizing videos, searching videos, playlist, YouTube, Vimeo, Dailymotion.Language
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Martin Slezák (místopředseda) doc. PhDr. Martina Rašticová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen)Date of defence
2012-06-13Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/9521http://hdl.handle.net/11012/205168
Source
SEDLAŘÍK, V. Informační strategie firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.Collections
- 2012 [447]