Marketingové aktivity pro vstup společnosti do nové lokality
Marketing Activities for Entry into the new Location
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Dvořáková, RenataGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zabývá analýzou současného stavu na trhu jihomoravského kraje v oblasti výkupu a zpracování kovového odpadu. Její první část se soustředí na nutná teoretická východiska. V druhé části je představena společnost TSR Czech republic s.r.o. a je provedena analýza obecného a oborového okolí s důrazem na analýzu konkurence. Výsledkem práce pak jsou návrhy aktivit, pro získání nových zákazníků a etablování společnosti na novém trhu, kde v minulém roce firma vybudovala nové strategické šrotiště. This thesis analyzes the current situation of the market in the South Moravian region in the field of purchase and processing of metal scrap. The first part is focused on the necessary theoretical background. The second part presents a TSR Czech Republic, Ltd. and the analysis of general and professional environment with the emphasis on competition. The result of the work activities are suggestions for getting new customers and the establishment of a new market, where the company last year built a new strategic scrap yard.
Keywords
Marketing, věrnostní program, konkurence, cenová tvorba, konkurenční výhoda, Marketing, loyalty program, competition, price creation, competitive advantageLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Zdeněk Mikoláš, CSc. (předseda) doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen)Date of defence
2012-06-13Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/9743http://hdl.handle.net/11012/205169
Source
PALLA, J. Marketingové aktivity pro vstup společnosti do nové lokality [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.Collections
- 2012 [447]