Marketingový mix společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení a návrhy marketingového mixu české společnosti Labina spol. s r.o. podnikající v oblasti laboratorní a kancelářské techniky. Práce se snaží najít vhodné marketingové nástroje, které by společnosti dopomohly k většímu prosazení se na tomto charakteristickém trhu.
This bachelor thesis focuses on the marketing mix concepts and evaluation of the Czech company Labina spol. s r.o., which runs a business in the sphere of laboratory and office equipment. The thesis tries to find the suitable methods, which would strength a position on the market ahead of the company’s competitors.
Description
Citation
BRYCHTOVÁ, G. Marketingový mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
doc. Ing. Jan Solař, CSc. (předseda) Ing. Vladimír Hibš (místopředseda) Ing. Vilma Svojanovská (člen) Ing. Petr Kutěj (člen) JUDr. Dalibor Vaigert (člen)
Date of acceptance
2012-06-19
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO