Show simple item record

Development of Formula 1 cars

dc.contributor.advisorPíštěk, Václavcs
dc.contributor.authorŠopík, Lukášcs
dc.date.accessioned2019-04-04T04:44:57Z
dc.date.available2019-04-04T04:44:57Z
dc.date.created2012cs
dc.identifier.citationŠOPÍK, L. Vývoj vozů Formule 1 [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2012.cs
dc.identifier.other49569cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/10275
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá vývojem vozů formule 1 od počátku Mistrovství světa formule 1 a popisuje prvních 20 let tohoto vývoje. Toto období je charakterizováno jako přechod předválečných vozů s motory vpředu na vozy s motory za jezdcem, které jsou charakteristické pro současnou formuli 1. Jsou zde popsány hlavní konstrukční prvky a podskupiny, které se zlepšovaly za použití nových materiálů a technologií.cs
dc.description.abstractThis bachelor´s thesis deals with development of Formula One cars from the begging of the Formula One Worlds Driver´s Championship and describes the first twenty years of this development. This period is characteristic as the replacement of the pre-war cars with engine in front for the cars with engine behind the driver, which is typical for nowadays Formula One. There are description of main construction components and their subgroups, which had been improved by using new materials and technologies.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectFormule 1cs
dc.subjectFIAcs
dc.subjectpohonná jednotkacs
dc.subjectpodvozekcs
dc.subjectaerodynamikacs
dc.subjectpneumatikycs
dc.subjectbezpečnostcs
dc.subjectFormula 1en
dc.subjectFIAen
dc.subjectpower uniten
dc.subjectchassisen
dc.subjectaerodynamicsen
dc.subjecttiresen
dc.subjectsafetyen
dc.titleVývoj vozů Formule 1cs
dc.title.alternativeDevelopment of Formula 1 carsen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2012-06-12cs
dcterms.modified2012-06-25-12:26:57cs
thesis.disciplineStrojní inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid49569en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.04.01 02:19:18en
sync.item.modts2020.03.31 22:50:30en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeNovotný, Pavelcs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Pavel Novotný, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (místopředseda) Ing. Ondřej Blaťák, Ph.D. (člen) Ing. David Kollhammer, Ph.D. (člen) prof. Ing. František Bauer, CSc. (člen)cs
but.defenceV průběhu obhajoby student seznámil komisi s obsahem a podstatnými závěry své práce. V návaznosti na to zodpověděl následující otázky členů zkušební komise: 1. Jaký je princip přeměny energie u spalovacíh motorů? 2. Na čem závisí účinnost spalovacího motoru?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojírenstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record