• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingová strategie v ICT společnosti

Marketing strategy in ICT company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (3.697Mb)
review_15367.html (3.818Kb)
Author
Heža, Stanislav
Advisor
Šimberová, Iveta
Referee
Zavadil, Zbyněk
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie firmy. K tomu potřebuje zhodnotit informace o obecném prostředí, trhu a konkurenci. Na základě předpokladů dalšího vývoje oborového prostředí navrhuje možné varianty použití marketingových strategií a jejich komunikačních prostředků. Na základě historických zkušeností je spočítán i předpoklad ekonomického dopadu návrhu na hospodaření firmy.
 
The thesis deals with the analysis of the company marketing strategy. In order to meet its objectives, it is necessary to evaluate all information on general conditions, the market and competition. Based on prerequisites of the further grow of professional environment, it proposes possible modes of use of different marketing strategies and their means of communication. The economic impact presumption of a proposal with respect to past experience is also calculated in this work.
 
Keywords
cíl, zákazník, komunikace, trh, konkurence, strategie, příležitost, servis, obrat, marketing, target, customer, communication, market, competition, strategy, opportunity, service, turnover, marketing
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
Ing. Miroslava Krčmová (předseda) prof. Ing. Petr Němeček, DrSc. (místopředseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (člen) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Jan Solař, CSc. (člen)
Date of defence
2008-06-11
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/11610
Source
HEŽA, S. Marketingová strategie v ICT společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Collections
  • 2008 [373]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV