Marketingová strategie v ICT společnosti
Marketing strategy in ICT company
Author
Advisor
Šimberová, IvetaReferee
Zavadil, ZbyněkGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie firmy. K tomu potřebuje zhodnotit informace o obecném prostředí, trhu a konkurenci. Na základě předpokladů dalšího vývoje oborového prostředí navrhuje možné varianty použití marketingových strategií a jejich komunikačních prostředků. Na základě historických zkušeností je spočítán i předpoklad ekonomického dopadu návrhu na hospodaření firmy. The thesis deals with the analysis of the company marketing strategy. In order to meet its objectives, it is necessary to evaluate all information on general conditions, the market and competition. Based on prerequisites of the further grow of professional environment, it proposes possible modes of use of different marketing strategies and their means of communication. The economic impact presumption of a proposal with respect to past experience is also calculated in this work.
Keywords
cíl, zákazník, komunikace, trh, konkurence, strategie, příležitost, servis, obrat, marketing, target, customer, communication, market, competition, strategy, opportunity, service, turnover, marketingLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
Ing. Miroslava Krčmová (předseda) prof. Ing. Petr Němeček, DrSc. (místopředseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (člen) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Jan Solař, CSc. (člen)Date of defence
2008-06-11Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/11610Source
HEŽA, S. Marketingová strategie v ICT společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.Collections
- 2008 [373]