Hnací ústrojí čtyřválcového vidlicového motoru
Powertrain of a V-four engine
dc.contributor.advisor | Drápal, Lubomír | cs |
dc.contributor.author | Pecka, Luboš | cs |
dc.date.accessioned | 2019-11-27T20:20:44Z | |
dc.date.available | 2019-11-27T20:20:44Z | |
dc.date.created | 2010 | cs |
dc.identifier.citation | PECKA, L. Hnací ústrojí čtyřválcového vidlicového motoru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2010. | cs |
dc.identifier.other | 28821 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11012/11615 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zaměřuje na návrh uspořádání hnacího ústrojí vidlicového čtyřválcového záže-hového motoru. Porovnává varianty uspořádání ojničních čepů, pořadí zapalování a úhlu ro-zevření válců z hlediska namáhání klikového hřídele a torzního kmitání. Součástí návrhu je i návrh vyvážení klikového hřídele. | cs |
dc.description.abstract | This thesis is focused to design of powertrain V-four gasoline engine. It compares crank-pins configuration, firing sequence and bank angle with a view of crankshaft stress and torsional vibration. The thesis also includes crankshaft balancing design. | en |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství | cs |
dc.rights | Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení | cs |
dc.subject | vidlicový motor | cs |
dc.subject | vyvažování | cs |
dc.subject | klikový hřídel | cs |
dc.subject | torzní kmitání | cs |
dc.subject | pořadí zapalování | cs |
dc.subject | úhel rozevření válců | cs |
dc.subject | V-engine | en |
dc.subject | balancing | en |
dc.subject | crankshaft | en |
dc.subject | torsion vibration | en |
dc.subject | firing sequence | en |
dc.subject | bank angle | en |
dc.title | Hnací ústrojí čtyřválcového vidlicového motoru | cs |
dc.title.alternative | Powertrain of a V-four engine | en |
dc.type | Text | cs |
dcterms.dateAccepted | 2010-06-16 | cs |
dcterms.modified | 2010-06-21-10:05:44 | cs |
thesis.discipline | Automobilní a dopravní inženýrství | cs |
thesis.grantor | Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrství | cs |
thesis.level | Inženýrský | cs |
thesis.name | Ing. | cs |
sync.item.dbid | 28821 | en |
sync.item.dbtype | ZP | en |
sync.item.insts | 2021.11.10 14:21:44 | en |
sync.item.modts | 2021.11.10 13:15:26 | en |
eprints.affiliatedInstitution.faculty | Fakulta strojního inženýrství | cs |
dc.contributor.referee | Svída, David | cs |
dc.description.mark | C | cs |
dc.type.driver | masterThesis | en |
dc.type.evskp | diplomová práce | cs |
but.committee | doc. Ing. Miroslav Havlíček, CSc. (předseda) prof. Ing. František Bauer, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (člen) prof. RNDr. Ing. Josef Nevrlý, CSc. (člen) doc. RNDr. Karel Pellant, CSc. (člen) doc. Ing. Pavel Novotný, Ph.D. (člen) | cs |
but.defence | cs | |
but.result | práce byla úspěšně obhájena | cs |
but.program | Strojní inženýrství | cs |
but.jazyk | čeština (Czech) |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
2010 [481]