Podnikatelský záměr vytvoření kadeřnického studia
Business Plan of Hairdressing Salon Establishment
Author
Advisor
Koleňák, JiříReferee
Procházková, IvanaGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá zhotovením podnikatelského záměru na vybudování a zprovoznění kadeřnického salónu. Současně analyzuje i stav ostatních kadeřnických salónů, včetně přímých konkurentů. Na základě výzkumů a analýz volí vhodné strategie a nástroje tak, aby salón přinášel přidanou hodnotu nejen majitelům, ale hlavně uspokojoval potřeby zákazníků. The Master´s thesis concerns with the creation of the business plan. The prospectus is aimed at the establishment and the launching of the new hairdressing salon. Simultaneously, the business plan analyzes a status of other hairdressing salons, including the direct competitors. Based on the research and analyses are chosen the suitable strategy and tools which should bring added value to the owners and the satisfaction of customer´s needs as well.
Keywords
Podnikatelský záměr, založení salónu, kadeřnický salón, konkurence, marketing, reklama, marketingový plán, Business plan, establishment salon, hairdressing salon, competing business, marketing, advertisement, marketing planLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
Ing. Martin Bajer, MBA (předseda) prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (místopředseda) Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)Date of defence
2010-02-03Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/11943Source
STEHLÍKOVÁ, M. Podnikatelský záměr vytvoření kadeřnického studia [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.Collections
- 2010 [435]