Zavedení elektronického obchodu
Implementation of E-commerce
Author
Advisor
Dvořák, JiříReferee
Ing. et Ing. Gregor T.KovácsGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Táto diplomová práca sa zaoberá vytvorením webovej prezentácie elektronického obchodu firmy. Zahŕňa charakteristiku a analýzu dotknutého subjektu. Ďalej obsahuje návrh varianty elektronického obchodu, ktorý by mal prispieť k stabilnému postaveniu firmy na tomto trhu, k zvýšeniu u povedomia zákazníkov a v konečnom dôsledku k zvýšeniu zisku. Následne popisuje problémy súvisiace s implementáciou a ekonomické zhodnotenie návrhu elektronického obchodu. This diploma thesis deals with the creation a web presentation of e-commerce of a firm. It includes descriptions and analysis of the specific subject. Also it contents suggestion of electronic commerce, which should contribute to a stable position of the firm in this market, to increase awareness among customers and ultimately to increase profits. Then it describes the problems related to implementation of e-commerce and economic evaluation of the proposal for electronic commerce.
Keywords
elektronický obchod, e-shop, webová prezentácia, optimalizácia pre webové vyhľadávače, e-business, e-shop, web presentation, search engine optimalizationLanguage
slovenština (Slovak)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (předseda) Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Vladimíra Kučerová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Dana Martinovičová, Ph.D. (člen) Ing. Petr Dydowicz, Ph.D. (člen)Date of defence
2010-06-16Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/12116Source
ŠÚRYOVÁ, T. Zavedení elektronického obchodu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.Collections
- 2010 [435]