Show simple item record

Marketing Strategy for Firm PANDOS, Ltd.

dc.contributor.advisorŠimberová, Ivetacs
dc.contributor.authorDosedělová, Denisacs
dc.date.accessioned2018-10-21T16:10:24Z
dc.date.available2018-10-21T16:10:24Z
dc.date.created2009cs
dc.identifier.citationDOSEDĚLOVÁ, D. Návrh marketingové strategie pro firmu PANDOS, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.cs
dc.identifier.other19462cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/12372
dc.description.abstractMoje diplomová práce navrhuje marketingovou strategii, se kterou si firma PANDOS obhájí pozici na trhu a udrží si své zákazníky i v době současné hospodářské krize. Součástí práce je analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy, včetně zhodnocení jejího marketingového mixu. Výsledky analytické části zachycují hrozby nebo další příležitosti rozvoje společnosti. Reakcí je návrhová část, která obsahuje souhrn opatření, jak hrozbám předejít, a postupy, jak docílit možných příležitostí.cs
dc.description.abstractMy diploma thesis proposes a marketing strategy which helps firm PANDOS keep its place on the market and prevent from loosing its customers at the time of economic depression. This thesis contains external and internal analyse, including marketing mix analyse. The analytical part issues threats and opportunities. The proposal part consists of several steps against threats and ways of reaching opportunities.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectvýrobekcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectekonomická krizecs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectproducten
dc.subjectpriceen
dc.subjectdistributionen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectanalyseen
dc.subjecteconomic depressionen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectcompetitorsen
dc.titleNávrh marketingové strategie pro firmu PANDOS, s.r.o.cs
dc.title.alternativeMarketing Strategy for Firm PANDOS, Ltd.en
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2009-06-12cs
dcterms.modified2009-09-04-11:45:03cs
thesis.disciplinePodnikové finance a obchodcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid19462en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 11:10:14en
sync.item.modts2020.03.31 09:44:30en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeLalošák, Miroslavcs
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Jiří Beneš, CSc. (předseda) doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) Ing. Václav Meluzín (člen) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen)cs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record