• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Využití nových e-marketingových trendů v praxi

Usage of a new e-marketing trends in practice

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (4.189Mb)
review_12031.html (4.162Kb)
Author
Turák, Miroslav
Advisor
Kříž, Jiří
Referee
Skoumal, Stanislav
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce se týká tématu internetových marketingových metod. Její úvodní část se zaměřuje na teoretický základ v klasickém marketingu. Následuje přehled jednotlivých e-marketingových metod a v některých případech jejich detailnější rozbor. V závěru práce je analýza projektu obchody.cz.
 
This bachelor’s thesis is talking about internet marketing methods. Her first part is interesting in theoretical basic of classic marketing. Next part is a review of e-marketing methods and in some case detail views. On the end this thesis is analyze of project www.obchody.cz
 
Keywords
Internet, marketing, banner, e-marketing, reklama, SEO, kontextová reklama, virální marketing, mobilní komunikace, fulltextové vyhledávače, webové stránky, Internet, marketing, banner, e-marketing, advertisement, SEO, context advertisement, viral marketing, mobile communication, fulltext searchers, web pages
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Manažerská informatika
Composition of Committee
doc. Ing. Branislav Lacko, CSc. (předseda) doc. RNDr. Jiří Kropáč, CSc. (místopředseda) Ing. Vladimíra Kučerová, Ph.D. (člen) JUDr. Ing. Jan Kopřiva, Ph.D. (člen) Ing. Roman Petrla (člen)
Date of defence
2008-06-20
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/12426
Source
TURÁK, M. Využití nových e-marketingových trendů v praxi [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Collections
  • 2008 [338]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) 

    Tuč, David
    Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ...
  • Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o. 

    Bartáková, Kateřina
    Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ...
  • Elektronický obchod a jeho marketing 

    Musilová, Veronika
    Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV