Využití nových e-marketingových trendů v praxi
Usage of a new e-marketing trends in practice
Author
Advisor
Kříž, JiříReferee
Skoumal, StanislavGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se týká tématu internetových marketingových metod. Její úvodní část se zaměřuje na teoretický základ v klasickém marketingu. Následuje přehled jednotlivých e-marketingových metod a v některých případech jejich detailnější rozbor. V závěru práce je analýza projektu obchody.cz. This bachelor’s thesis is talking about internet marketing methods. Her first part is interesting in theoretical basic of classic marketing. Next part is a review of e-marketing methods and in some case detail views. On the end this thesis is analyze of project www.obchody.cz
Keywords
Internet, marketing, banner, e-marketing, reklama, SEO, kontextová reklama, virální marketing, mobilní komunikace, fulltextové vyhledávače, webové stránky, Internet, marketing, banner, e-marketing, advertisement, SEO, context advertisement, viral marketing, mobile communication, fulltext searchers, web pagesLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Manažerská informatikaComposition of Committee
doc. Ing. Branislav Lacko, CSc. (předseda) doc. RNDr. Jiří Kropáč, CSc. (místopředseda) Ing. Vladimíra Kučerová, Ph.D. (člen) JUDr. Ing. Jan Kopřiva, Ph.D. (člen) Ing. Roman Petrla (člen)Date of defence
2008-06-20Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/12426Source
TURÁK, M. Využití nových e-marketingových trendů v praxi [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.Collections
- 2008 [338]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...