Show simple item record

Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement

dc.contributor.advisorChalupský, Vladimírcs
dc.contributor.authorZajková, Dagmarcs
dc.date.accessioned2019-04-04T01:13:40Z
dc.date.available2019-04-04T01:13:40Z
dc.date.created2012cs
dc.identifier.citationZAJKOVÁ, D. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.cs
dc.identifier.other51745cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/12674
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně pro firmu TEWECO GROUP s.r.o., která poskytuje připojení k síti internet v hodonínském okrese. Teoretická část popisuje problematiku marketingového výzkumu. V praktické části je analýza výsledků marketingového průzkumu provedeného na zákaznících firmy TEWECO GROUP s.r.o. Na základě takto získaných informací jsou navržena opatření, jenž by měla zvýšit spokojenost zákazníků a přinést firmě vyšší tržby.cs
dc.description.abstractThe thesis focuses on customer satisfaction analysis of the company TEWECO GROUP s.r.o., which provides Internet connectivity in the district of Hodonin, and proposals to increase it. The theoretical part describes the problematics of marketing research. The practical part analyzes the results of marketing research of customers of TEWECO GROUP s.r.o. Based on this information, measures are proposed, which should increase customer satisfaction and bring higher revenue to the company.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectTEWECO GROUP s.r.o.cs
dc.subjectmarketingový průzkumcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectNet Promoter scorecs
dc.subjectinternetové připojenícs
dc.subjectprovidercs
dc.subjectTEWECO GROUP s.r.o.en
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectNet Promoter scoreen
dc.subjectinternet accessen
dc.subjectprovideren
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovněcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvementen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2012-06-07cs
dcterms.modified2012-06-11-14:49:11cs
thesis.disciplinePodnikové finance a obchodcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid51745en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.06.21 09:03:08en
sync.item.modts2019.05.18 18:18:18en
dc.contributor.refereeŠálek, Jiřícs
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record