Show simple item record

Customer complaints from quality point of view

dc.contributor.advisorNovotný, Radovancs
dc.contributor.authorVoborník, Petrcs
dc.date.accessioned2019-05-17T14:17:48Z
dc.date.available2019-05-17T14:17:48Z
dc.date.created2011cs
dc.identifier.citationVOBORNÍK, P. Zpracování reklamací z pohledu kvality [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2011.cs
dc.identifier.other40947cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/1284
dc.description.abstractPředkládaná práce se zabývá problémy zpracování zákaznických reklamací z pohledu kvality. Základní zaměření práce je představení procesu zpracování a vyhodnocením reklamací. Představuje klíčové sledované ukazatele procesu reklamací. Je zde ukázána komplexnost managementu reklamací. Návrh vzorového databázového systému IS. Reportování reklamací.cs
dc.description.abstractThis work deals with issues of customer complaints management from quality point of view. The general aim is to introduce complaints management process and complaints evaluation. It introduces key monitored parameters of complaint management process. There is introduced complexity of complaints management process. Design of database system IS. Reporting of complaints.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectKvalitacs
dc.subjectreklamacecs
dc.subjectvyhodnocenícs
dc.subjectdatabázecs
dc.subjectreportovánícs
dc.subjectQualityen
dc.subjectcomplaintsen
dc.subjectevaluationen
dc.subjectdatabaseen
dc.subjectreportingen
dc.titleZpracování reklamací z pohledu kvalitycs
dc.title.alternativeCustomer complaints from quality point of viewen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2011-06-14cs
dcterms.modified2011-07-15-10:45:56cs
thesis.disciplineMikroelektronika a technologiecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. Ústav mikroelektronikycs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid40947en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.04.01 06:25:14en
sync.item.modts2020.04.01 05:19:49en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta elektrotechniky a komunikačních technologiícs
dc.contributor.refereeHégr, Ondřejcs
dc.description.markAcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. Jaromír Brzobohatý, CSc. (předseda) doc. Ing. Jiří Háze, Ph.D. (místopředseda) Ing. Břetislav Mikel, Ph.D. (člen) doc. Ing. Lukáš Fujcik, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Špinka (člen)cs
but.defenceStudent seznámil komisi se svojí bakalářskou prací, kterou doplnil o praktickou ukázku databáze reklamací. Otázky oponenta: Jak myslíte, že vámi navrhovaný reklamační systém nákladově zatíží firmu s ohledem na požadavky kladené management společnosti (str. 25, kap.5) V rozpravě student zodpověděl otázku oponenta s přihlédnutím k reálnému stavu ve firmě. Následuje rozbor výroby elektroměrů ve firmě, srovnání výroby v číně a v ČR. Komise upozornila na problematickou čitelnost koláčových grafů v práci a specifický způsob užití literatury.cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programElektrotechnika, elektronika, komunikační a řídicí technikacs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record