• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vliv jakosti poskytovaných služeb na spokojenost zákazníků

The quality influence of providing services to customer´s satisfaction

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (831.6Kb)
review_10753.html (3.679Kb)
Author
Zeman, Daniel
Advisor
Bartes, František
Referee
Mrhač, Václav
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit co běžný divák považuje za důležité ve službách (virtuální grafika ve sportovních přenosech), které nabízí firma Akisport s.r.o. a zjistit jeho spokojenost se službami. Za tímto účelem budu provádět měření spokojenosti diváků. V první části své práce se budu zabývat teorií a metodickým postupem realizace měření a vyhodnocení spokojenosti zákazníků. V další části provedu měření spokojenosti vybranou metodou a vyhodnotím výsledky.
 
The find out what is important for television watchers in offer services from company Akisport (virtual graphic in sport´s telecast) and find out his satisfaction with this services, it is chief aim in this master´s thesis. For purpose I will make measuring satisfaction television watchers. In the first part in my master thesis i will deal with theory and methodical procedure realization measuring and evaluation television´s castumers (watchers). In the other part i will make measuring satisfaction by choice method and evaluation results.
 
Keywords
Spokojenost, služba, jakost, Satisfaction, service, quality
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
Ing. Jindřich Dušek, Ph.D. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (člen) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen)
Date of defence
2008-01-30
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/1291
Source
ZEMAN, D. Vliv jakosti poskytovaných služeb na spokojenost zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Collections
  • 2008 [373]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV