Vliv jakosti poskytovaných služeb na spokojenost zákazníků
The quality influence of providing services to customer´s satisfaction
Author
Advisor
Bartes, FrantišekReferee
Mrhač, VáclavGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit co běžný divák považuje za důležité ve službách (virtuální grafika ve sportovních přenosech), které nabízí firma Akisport s.r.o. a zjistit jeho spokojenost se službami. Za tímto účelem budu provádět měření spokojenosti diváků. V první části své práce se budu zabývat teorií a metodickým postupem realizace měření a vyhodnocení spokojenosti zákazníků. V další části provedu měření spokojenosti vybranou metodou a vyhodnotím výsledky. The find out what is important for television watchers in offer services from company Akisport (virtual graphic in sport´s telecast) and find out his satisfaction with this services, it is chief aim in this master´s thesis. For purpose I will make measuring satisfaction television watchers. In the first part in my master thesis i will deal with theory and methodical procedure realization measuring and evaluation television´s castumers (watchers). In the other part i will make measuring satisfaction by choice method and evaluation results.
Keywords
Spokojenost, služba, jakost, Satisfaction, service, qualityLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
Ing. Jindřich Dušek, Ph.D. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (člen) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen)Date of defence
2008-01-30Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/1291Source
ZEMAN, D. Vliv jakosti poskytovaných služeb na spokojenost zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.Collections
- 2008 [373]