• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingového mixu

The Marketing Mix Proposal

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.093Mb)
review_51692.html (3.407Kb)
Author
Nová, Lenka
Advisor
Novák, Petr
Referee
Slíva, Martin
Grade
E
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení marketingového mixu ve společnosti p.k.Solvent s.r.o. a její zákazníky. Specifikuje jednotlivé složky marketingového mixu, analyzuje okolí společnosti a obsahuje marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Srovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrhy na zlepšení spokojenosti zákazníků, které přispívají k zvyšování konkurenceschopnosti a vyšším ziskům společnosti.
 
The master´s thesis focuses on the definition of marketing mix in company p.k.Solvent Ltd. and its customers. Specifies the individual components of the marketing mix, analyzes the business area and includes the area of marketing research in customer satisfaction. It compares theoretical knowledge with reality. It contains proposals to improve customer satisfaction, which contribute to increased competitiveness and increased profits of the company.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix, komunikační mix, marketingový výzkum, SLEPT analýza, Porterův model, SWOT analýza, spokojenost, zákazník, konkurence, velkoobchod, TETA, maloobchod, dotazníkové šetření, Marketing, marketing mix, communication mix, marketing research, SLEPT analysis, Porter´s model, SWOT analysis, satisfaction, customer, competition, wholesale, TETA, retail, questionnaire survey
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Zdeněk Mikoláš, CSc. (předseda) doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen)
Date of defence
2012-06-13
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/13072
Source
NOVÁ, L. Návrh marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Collections
  • 2012 [393]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV