Návrh marketingového mixu
The Marketing Mix Proposal
Author
Advisor
Novák, PetrReferee
Pokorný, JanGrade
EAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/13087Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/13087
http://hdl.handle.net/11012/13087
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení marketingového mixu ve vybrané společnosti. Popisuje, jak by měl vypadat marketingový mix a spokojený zákazník. Práce obsahuje návrhy na zlepšení spokojenosti zákazníků, které by mohly přispět k rozvoji a zvyšování úspěšnosti společnosti. The thesis focuses on the definition of the marketing mix in the selected companies. Describes how should look the marketing mix and a satisfied customer. The work contains proposals to improving customer satisfaction, which could contribute to the development and success of the company.
Keywords
Marketingový mix, komunikační mix, zákazník, spokojenost, společnost, vztah, Marketing mix, communication mix, customer, satisfaction, company, relationshipLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) doc. Ing. et Ing. Fabian Khateb, Ph.D. et Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)Date of defence
2012-06-12Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/13087Source
MIHOLOVÁ, P. Návrh marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.Collections
- 2012 [393]