Kogenerační jednotka se dvěma plynovými vidlicovými šestnáctiválci
Combined heat and power pack with two gas V-sixteen engines

Autor
Vedoucí práce
Píštěk, VáclavOponent
Novotný, PavelKlasifikace
DAlternativní metriky PlumX
http://hdl.handle.net/11012/13395Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/13395
http://hdl.handle.net/11012/13395
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá výpočtem klikového hřídele kogenerační jednotky. Zabývá se výpočtem vlastního a vynuceného kmitání klikového hřídele. Pozornost je také věnována vlivu pružné spojky na tvar vlastního kmitání hřídele. Thesis deals with the calculation of the crankshaft of the cogeneration unit. It deals with the calculation of equity and forced vibration of the crankshaft. Attention is also paid to the influence of elastic couplings on the shape of its own vibration shaft.
Klíčová slova
Kogenerační jednotka, klikový hřídel, torzní kmitání, vlastní torzní kmitání, vynucené torzní kmitání., Cogeneration unit, a crankshaft, torsional vibration, own torsional vibration, forced torsional vibration.Jazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Automobilní a dopravní inženýrstvíSložení komise
doc. Ing. Miroslav Havlíček, CSc. (předseda) prof. Ing. František Bauer, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (člen) prof. RNDr. Ing. Josef Nevrlý, CSc. (člen) doc. RNDr. Karel Pellant, CSc. (člen) doc. Ing. Pavel Novotný, Ph.D. (člen)Termín obhajoby
2010-06-16Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/13395Zdrojový dokument
ŠVANCARA, J. Kogenerační jednotka se dvěma plynovými vidlicovými šestnáctiválci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2010.Kolekce
- 2010 [483]