Show simple item record

Navrhni a postav: Co přináší do výuky architektury realizace studentského návrhu?

dc.contributor.authorMalošíková, Šárka
dc.date.accessioned2018-11-21T11:44:59Z
dc.date.available2018-11-21T11:44:59Z
dc.date.issued2018-11-14cs
dc.identifier.citationPhD Research Sympozium 2018, s. 103–110. ISBN 978-80-214-5664-8.cs
dc.identifier.isbn978-80-214-5664-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/136973
dc.description.abstractDesign-build projekty představují způsob výuky architektonického navrhování, při kterém studenti své návrhy dovádí až k realizaci. Příklady tohoto přístupu najdeme na mnoha školách architektury. Rozsah, forma a cíle projektů se ale často liší. Příspěvek se zabývá hlavními tématy výuky design-build projektů v průběhu posledního století, zaměřuje se na přínosy a omezení tohoto přístupu, naznačuje případný přesah do výzkumné činnosti nebo možnosti užší spolupráce školy architektury s komunitou či skutečným klientem a zasazuje jej do sjednocujícího širšího teoretického rámce.cs
dc.description.abstractDesign-build projects represent a teaching method of architectural design, during which students are enabled to develop their design up to construction phase. Examples of this method are found at many schools of architecture. However, the project scope, form, and aims often vary. This paper discusses main themes of design-build project pedagogy during the last century, focuses on benefits and limits of this method, indicate possible overlap toward research or opportunity of closer cooperation between a school of architecture and a community or a real client, and embeds it in a unifying wider theoretical framework.en
dc.formattextcs
dc.format.extent103–110cs
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně,Fakulta architekturycs
dc.relation.ispartofPhD Research Sympozium 2018cs
dc.rights© Vysoké učení technické v Brně,Fakulta architekturycs
dc.subjectdesign-buildcs
dc.subjecttacitní znalostics
dc.subjectarchitektonické vzdělávánícs
dc.subjectdesign-builden
dc.subjecttacit knowledgeen
dc.subjectarchitectural educationen
dc.titleDesign and Build: What Does Realisation of a Student Design Bring into Architectural Education?en
dc.title.alternativeNavrhni a postav: Co přináší do výuky architektury realizace studentského návrhu?cs
eprints.affiliatedInstitution.departmentFakulta architekturycs
but.event.date7.11.2018cs
but.event.titlePhD Research Sympozium 2018cs
dc.identifier.doi10.13164/phd.fa2018.15en
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.driverconferenceObjecten
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.type.versionpublishedVersionen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record