Show simple item record

Marketing Plan for Service Business

dc.contributor.advisorChalupský, Vladimírcs
dc.contributor.authorDaněk, Ondřejcs
dc.date.accessioned2019-05-17T01:23:22Z
dc.date.available2019-05-17T01:23:22Z
dc.date.created2009cs
dc.identifier.citationDANĚK, O. Marketingový plán ve službách [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.cs
dc.identifier.other19643cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/13700
dc.description.abstractPráce se zabývá marketingovým plánováním v oblasti služeb. Cílem práce je vytvořit marketingový plán pro společnost, která hodlá vstoupit na trh služeb v oblasti nestátního zdravotnictví, přesněji v oblasti colonhydroterapie (CHT). Cílem je vytvořit dlouhodobý strategický marketingový plán a roční marketingový plán. Teoretická část práce tvoří soupis teoretických předpokladů pro marketingové plánování v oblasti služeb. Dále jsou zde vysvětleny pojmy z oblasti předmětu podnikání společnosti, pro kterou byl plán zpracován. Praktická část práce se zabývá marketingovým plánováním a tvorbou strategického a ročního marketingového plánu pro společnost XY.cs
dc.description.abstractThe subject of the work is marketing planning in service business. The aim of the work is creating of marketing plan for the company which is going to enter in market of nonstate health service device in colonhydroteraphy concretely. The aim of the work is creating long term strategic marketing plan and annual marketing plan. Theoretic part of the work is created by theoretic premises of marketing planning in service business. Next there is an explained notion from sector of companny business, for which the plan was created. Practical part of the work is occupied by marketing planning and creating of strategic and annual marketing plan for company called XY.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjectnestátní zdravotnické zařízenícs
dc.subjectcolonhydroterapie.cs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmarketing in service businessen
dc.subjectmarketing planen
dc.subjectnonstate health service deviceen
dc.subjectcolonhydrotheraphy.en
dc.titleMarketingový plán ve službáchcs
dc.title.alternativeMarketing Plan for Service Businessen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2009-06-04cs
dcterms.modified2009-08-20-11:45:14cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid19643en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 08:26:22en
sync.item.modts2020.03.31 04:40:36en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeŠimberová, Ivetacs
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeIng. Vladimír Hibš, Ph.D., MBA (předseda) prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. (člen)cs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record