Show simple item record

Drinking water customer complaints analysis

dc.contributor.advisorRučka, Jancs
dc.contributor.authorTrněná, Evacs
dc.date.accessioned2019-04-03T22:00:53Z
dc.date.available2019-04-03T22:00:53Z
dc.date.created2019cs
dc.identifier.citationTRNĚNÁ, E. Analýza stížností odběratelů pitné vody [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2019.cs
dc.identifier.other118522cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/137541
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou stížností odběratelů pitné vody. Věnuje se především stížnostem na kvalitu vody. V rámci teoretické části předkládá jak pohled odběratele pitné vody, tak pohled provozovatele vodovodního systému. Dále prezentuje možné způsoby využití stížností odběratelů pitné vody obecně jako ukazatele kvality zákaznických služeb. Zaměřuje se také na spokojenost odběratelů a jejich důvěru v provozovatele vodovodních systémů. V rámci případové studie v praktické části této práce byla provedena analýza stížností odběratelů pitné vody na kvalitu vody, které obdržel provozovatel za posledních pět let. Jednotlivé případy jsou interpretovány v souvislosti s podmínkami v daném místě vodovodní sítě.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the analysis of complaints from drinking water customers, particullary about water quality. Within the theoretical part, it presents both the view of the customer of the drinking water and the view of the operator of the water supply system. It also presents possible ways to use drinking water customers complaints as indicators of water system service quality. Further, the thesis focuses on the satisfaction of customers and their trust in the operators of water supply systems. An analysis of complaints of drinking water users on the quality of water that has been received by the operator during the last five years has been performed as part of the case study in the practical part of the thesis. The cases are interpreted in context of the conditions at the given site of the water supply network.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta stavebnícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectstížnosti odběratelů pitné vodycs
dc.subjectvnímání kvality pitné vodycs
dc.subjectorganoleptické vlastnostics
dc.subjectsrovnávání vodárenských společnostícs
dc.subjectdrinking water customers complaintsen
dc.subjectperception of drinking water qualityen
dc.subjectorganoleptic propertiesen
dc.subjectcomparison of water companiesen
dc.titleAnalýza stížností odběratelů pitné vodycs
dc.title.alternativeDrinking water customer complaints analysisen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2019-01-28cs
dcterms.modified2019-02-04-12:43:43cs
thesis.disciplineVodní hospodářství a vodní stavbycs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. Ústav vodního hospodářství obcícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid118522en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.06.21 10:01:36en
sync.item.modts2019.05.18 09:37:11en
dc.contributor.refereeBaran, Přemyslcs
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record