Návrh marketingové strategie pro firmu
Marketing Strategy of a Company
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Mráček, PavelGrade
BAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/14428Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/14428
http://hdl.handle.net/11012/14428
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu současné marketingové situace podniku SYSTRA JM s.r.o. Pozornost se věnuje nejen zjištění nedostatků provedenou marketingovou analýzou, ale zejména navržení nápravných opatření k jejich eliminaci případně úplnému odstranění. V závěru analytické části jsou rozebrány výsledky zjištěné provedeným dotazníkovým šetřením a z nich plynoucí důležité skutečnosti, které se staly podkladem pro návrh komunikační strategie firmy. The goal of this Master Thesis is to analyse current marketing situation within SYSTRA JM s.r.o. While this paper is aimed at conducting marketing analysis to find irregularities and failures, special attention is drawn, mainly, to suggesting remedial action directed at reducing or outright eliminating potential negative aspects. The final part of the analytical section is devoted to examination of results obtained from conducted interview survey as well as important facts supporting the proposal of SYSTRA JM s.r.o. Communication Strategy.
Keywords
Komunikační mix, Reklama, Reklamní kampaň, Marketingový průzkum, Communication mix, Advertising, Promotional campaign, Marketing researchLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
Ing. Pavel Holek (předseda) prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (místopředseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen) PhDr. Ing. Jiří Pokorný, CSc. (člen)Date of defence
2010-02-03Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/14428Source
PELKOVÁ, M. Návrh marketingové strategie pro firmu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.Collections
- 2010 [435]