• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2010
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2010
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingové strategie pro firmu

Marketing Strategy of a Company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.421Mb)
review_28457.html (7.406Kb)
Author
Pelková, Martina
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Mráček, Pavel
Grade
B
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/14428
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/14428
http://hdl.handle.net/11012/14428
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu současné marketingové situace podniku SYSTRA JM s.r.o. Pozornost se věnuje nejen zjištění nedostatků provedenou marketingovou analýzou, ale zejména navržení nápravných opatření k jejich eliminaci případně úplnému odstranění. V závěru analytické části jsou rozebrány výsledky zjištěné provedeným dotazníkovým šetřením a z nich plynoucí důležité skutečnosti, které se staly podkladem pro návrh komunikační strategie firmy.
 
The goal of this Master Thesis is to analyse current marketing situation within SYSTRA JM s.r.o. While this paper is aimed at conducting marketing analysis to find irregularities and failures, special attention is drawn, mainly, to suggesting remedial action directed at reducing or outright eliminating potential negative aspects. The final part of the analytical section is devoted to examination of results obtained from conducted interview survey as well as important facts supporting the proposal of SYSTRA JM s.r.o. Communication Strategy.
 
Keywords
Komunikační mix, Reklama, Reklamní kampaň, Marketingový průzkum, Communication mix, Advertising, Promotional campaign, Marketing research
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
Ing. Pavel Holek (předseda) prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (místopředseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen) PhDr. Ing. Jiří Pokorný, CSc. (člen)
Date of defence
2010-02-03
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/14428
Source
PELKOVÁ, M. Návrh marketingové strategie pro firmu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Collections
  • 2010 [435]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV