Návrh komunikačního mixu cestovní kanceláře
Suggestion of Communication Mix of Travel Agency
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Smějsíková, BeataGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu v cestovním ruchu. Je v ní řešen komunikační mix cestovní kanceláře a nabízené služby. Výsledkem práce je návrh na zlepšení komunikačního mixu, který povede k získání zákazníků a konkurenceschopnosti na trhu. The bachelor thesis is focused on marketing problems in tourism. The thesis solves communication mix of travel agency and offered services. The result is sugesstion of communication mix improvement, which leads to acquisition of customers and competitiveness.
Keywords
Cestovní ruch, cestovní kancelář, marketing, marketingová komunikace, Tourism, travel agency, marketing, communication mixLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Daňové poradenstvíComposition of Committee
Doc. Ing. Jan Klíma, CSc. (předseda) JUDr. Lenka Hrstková Dubšeková (místopředseda) Ing. Vilma Svojanovská (člen) Ing. Marie Jakubcová, Ph.D. (člen) Ing. Mgr. Vladimír Šefl (člen)Date of defence
2010-06-22Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/14525Source
KONEČNÁ, E. Návrh komunikačního mixu cestovní kanceláře [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.Collections
- 2010 [401]