Optimalizace elektronického obchodu
E-Commerce Optimalization
Author
Advisor
Dydowicz, PetrReferee
MBA, Matěj Adam,Grade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Ve své diplomové práci se chci zaměřit na analýzu problematiky CRM systémů. Možným východiskem pro malé firmy je v této složité ekonomické situaci využití CRM systémů. Cílem práce je výběr a nasazení finálního produktu na vybranou firmu a jeho další rozšiřování a zdokonalování podle požadavků klienta. Dobrá strategie řízení vztahů se zákazníky je pro každou firmu určitou konkurenční výhodou a je přínosem jak pro firmu samotnou tak pro její zákazníky. In my Master’s thesis, I want to concentrate on the problems of CRM systems. Utilization CRM is eventual solution for small enterprise in this complicated economic situation. The aim is selection and appointment the final product with the selected company and to extend and improve it further according to the client’s wishes. Efficient strategy of customer relation management is competitive advantage for each company and it's benefit for company and customer too.
Keywords
CRM, implementace, modulové řešení, ERP, CRM, implementation, module solution, ERPLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
Ing. František Šebek, Ph.D., MBA (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Petr Dydowicz, Ph.D. (člen) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen)Date of defence
2009-06-05Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/14893Source
NOVÁK, L. Optimalizace elektronického obchodu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.Collections
- 2009 [459]