• čeština
    • English
    • русский
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Podnikatelský záměr pro vytvoření gastronomického portálu

Business Plan for Creation of a Gastronomic Portal

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (4.517Mb)
review_36876.html (3.455Kb)
Autor
Štěpánek, Jiří
Vedoucí práce
Šimberová, Iveta
Oponent
Ing.Petr Lepka
Klasifikace
B
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá podnikatelským záměrem pro vytvoření gastronomického portálu. Práce popisuje projekt od vzniku e-shopu, přes získávání zákazníků a rozšiřování o další moduly, až po kompletní internetový portál zajišťující péči pro gastronomické provozovny. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části je vysvětlována problematika uplatňovaných pojmů a metod, které jsou následně aplikovány v části praktické. Praktická část využívá strategické analýzy a popisuje řešení problému.
 
This Master's thesis is focused on business plan for creation of a gastronomic portal. Thesis describes whole project from the very beginning – creation of an e-shop, over customer acquisition and upgrades of the portal in order to have complete internet portal, which will assure customer care for all gastronomic subjects. The thesis consists out of two major parts, theory and practical part. Used metods and terms are described in first part. Practical part benefits from strategic analysis and describes solution of given problem.
 
Klíčová slova
podnikatelský záměr, strategická analýza, e-shop, internetový portál, SWOT analýza, SLEPT analýza, Porterův model pěti hybných sil, business plan, strategic analysis, e-shop, internet portal, SWOT analysis, SLEPT analysis, Porter's five forces
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Řízení a ekonomika podniku
Složení komise
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. et Ing. Fabian Khateb, Ph.D. et Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Libor Chadima (člen)
Termín obhajoby
2012-06-13
Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/16327
Zdrojový dokument
ŠTĚPÁNEK, J. Podnikatelský záměr pro vytvoření gastronomického portálu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Kolekce
  • 2012 [393]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV