Show simple item record

Marketing Strategy of an Internet Company

dc.contributor.advisorNovák, Petrcs
dc.contributor.authorPastor, Jiřícs
dc.date.accessioned2018-10-21T16:08:36Z
dc.date.available2018-10-21T16:08:36Z
dc.date.created2011cs
dc.identifier.citationPASTOR, J. Marketingová strategie internetové společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.cs
dc.identifier.other39485cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/1647
dc.description.abstractCílem diplomové práce je navrhnout způsob jak vytvořit marketingovou strategii pro internetový portál nově založené společnosti, která se zabývá rezervačními službami. Práce obsahuje analýzu současné situace vnějšího a vnitřního prostředí rezervačních služeb. Na základě provedených analýz jsou vypracovány způsoby a doporučení pro další postup k propagaci internetového portálu a zisk nových uživatelů.cs
dc.description.abstractPurpose of this Master's thesis is to develop the way how to create marketing strategy for the new company's Internet portal, which provides booking services. Work contains current situation analysis for external and internal surroundings of booking systems. Based on made analysis are developed new ways and recommendations for further process to Internet portal promotion and gain new users.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingová strategiecs
dc.subjectinternetové službycs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectrezervační službycs
dc.subjectkonkurence.cs
dc.subjectMarketing strategyen
dc.subjectinternet servicesen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectreservation servicesen
dc.subjectcompetition.en
dc.titleMarketingová strategie internetové společnostics
dc.title.alternativeMarketing Strategy of an Internet Companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2011-06-09cs
dcterms.modified2013-02-07-08:48:56cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid39485en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 19:04:00en
sync.item.modts2020.03.31 14:56:56en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeJakimov, Rostislavcs
dc.description.markEcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. Jana Stávková, CSc. (předseda) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen)cs
but.defenceDostatečněcs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record