Now showing items 21-29 of 29

  • ODPUŠTĚNÍ, STRACH A OČEKÁVÁNÍ 

    Pavlíčková, Ivana
    Zohledňování ekonomického systému a jeho následná sublimace do procesů společenského života hraje v kolekci hlavní roli, což s sebou latentně nese i tematizaci těžkého břemene lidského bytí či otázek morální volby. Pozornost ...
  • VYPLNĚNÍ PRÁZDNA 

    Pavlacký, Tomáš
    VYTVOŘIL JSEM SOCHU, KTERÁ JE ZHMOTNĚNÍM DIGITÁLNÍ CHYBY, NAZÝVANÉ DATAMOSH. PRO REALIZACI JSEM VYUŽIL SOUČASNÉ 3D TECHNOLOGIE. VÝSLEDKEM JE SOCHA ZE SÁDRY, POLYSTYRENU A DŘEVA.
  • COMMUNITY OF EVERYDAY 

    Mikušková, Nina
    Been There Together je single player hra v online a offline podobe, ktorá má formu kartičiek inšpirovaných event scores. Hra je určená pre jednotlivca nachádzajúceho sa vo verejnom priestore obklopeného neznámymi ľuďmi. ...
  • FICTION CENCRETE 

    Tajovský, Jakub
    Ve své praktické diplomové práci realizuji soubor obrazů a malířských objektů, které by měly analogovým zbůsobem imitovat principy augmentované a virtuální reality. Z technického hlediska mě zajímá otázka obousměrné remediace ...
  • STRUKTURY 

    Rabochová, Agáta
    Předmětem diplomové práce je cyklus obrazů. Vycházím ze studia malířského pojetí drapérie v malbě. Drapérie doprovází historii výtvarného umění téměř od samého počátku. Zajímám se o různé přístupy, ať už drapérie podporuje ...
  • MY CODE/WORLD 

    Franková, Anna
    My Code/World je osobní umělecký výzkum prostředí, ve kterém se pohybuji ve své profesi programátora - nikoli ovšem fyzického prostředí, ale virtuálního prostředí interface počítače. Tento výzkum probíhá přibližně od října ...
  • REALITY 

    Kadlčák, Šimon
    Základem diplomové práce Reality na FaVU VUT v Brně jsou dokumentární záběry fotbalových fanoušků, pořízené se štábem spolupracovníků během zápasu 24. kola 1. ligy mezi SK Slavia Praha a FC Hradec Králové na jaře 2017. ...
  • MEZIPROSTOR (MORFOLOGIE NEVIDĚNÉHO) 

    Stehlíková, Iveta
    Nosnou myšlenkou mé diplomové práce je pohled do neviditelného světa mikroskopických objektů. Jejich formy a struktury nejsou využívány jako takové, ale jsou jim odebírány a z nich vytvářeny formy nové. S velkou mírou ...