Now showing items 1-20 of 32

  • Amicorum 

    Čížková, Michaela
    Ve své bakalářské práci vycházím z několika aspektů, které byly typické pro mou předešlou tvorbu. Tyto aspekty se nezávisle na sobě prolínají a tvoří tak nový celek. Opěrnými body týkající se práce jsou Ebru, Zentai, ...
  • AZIF 

    Hejlová, Kristýna
    Tématem bakalářské práce je transcendence a svatost. Inspiruji se středověkým a raně renesančním uměním. Technika obrazu je enkaustika.
  • Bakalářská práce 

    Štěpánková, Lenka
    Série obrazů s mými blízkými.
  • Bezčasí 

    Svoboda, Jonáš
    Film Bezvětří se pokouší být jakýmsi portrétem svobodného mladého života ve městě. Volnosti, upachtěnosti. Je to portrét všech poznámek z mobilu, limonáda s příchutí prázdnoty. Pokorně se rozplynout. Vášnivý amaterismus, ...
  • Blízká budoucnost 

    Svoboda, Jakub
    Jako téma praktické bakalářské práce jsem si zvolil docela aktuální téma, které aktuálně bouří Evropou a tím je migrační krize. Ke zpracování tohoto tématu jsem se rozhodl využít formu krátkého filmu z žánru post-apokalyptického ...
  • Chrlič 

    Čížek Uxová, Nikol
    Apropriace gotiky do současného umění, formou dočasné site-specific instalace ve sklepním prostoru. Instalace se skládá ze čtyř samostatných děl, které spojuje společná tématika, která se opírá o vlastní zkušenosti a vytváří ...
  • Časopis 

    Drinková, Kristína
    Bakalárskou prácou sa snažím navrhnúť vizuál nezávislého online FAVU „časopisu“, ktorý má sprostredkovávať informácie o dianí v ateliéroch, výstavách, študentoch či prednáškach v konzistentnej podobe.
  • Distribuce digitálního obsahu 

    Voborník, Vojtěch
    Bakalářská práce reaguje na současné způsoby distribuce digitálního obsahu na internetu (například audia, videa, softwaru, videoher, e-knih, fotografií apod.) mezi autorem a spotřebitelem, jejich výhody a nevýhody a nabízí ...
  • Doba X 

    Němec, Jakub
    Bakalárska práca Doba X je autorský sci-fi príbeh o dokonalej spoločnosti nedefinovanej budúcnosti, ktorá je vybudovaná na nevyhnutnej globálnej genocíde v prospech existencie života na planéte. V práci analyticky skúmam ...
  • Dom 

    Žilinský, Michal
    Dom, ktorý ma svojou osobitosťou ovplyvňuje od detstva po súčasnosť pohlcuje vegetácia a v interiéri sa prepadávajú stropy. Zánik romantizujúceho prostredia ma privádza späť k zdrojom vplyvov a inšpirácii – reliktom, ktorých ...
  • Filmové titulky 

    Vrzáková, Barbora
    Práce obsahuje tři animovaná alternativní řešení úvodních titulkových sekvencí ke třem existujícím filmovým dílům.
  • Grid 

    Gajdošík, Andreas
    Práce se věnuje důsledkům plně rozvinuté infrastruktury webu 2.0 a jeho obecnému celospolečenskému přijetí, jež jsou, v doprovodu dostupného výpočetního výkonu, základními faktory umožňujícími rozvoj masivního zpracování ...
  • Inanimate links 

    Slámová, Anna
    "...Z již zmiňovaných témat pro mě osobně vzniká představa světa, ve kterém lidský rod přestává existovat v nám známé civilizační formě, ale transformuje se zpět do svého původního kolektivního vědomí, do něčeho co je „nad“ ...
  • Já v možnostech 

    Lukešová, Eva
    Má bakalářská práce „ Já v možnostech“ je založená na několikanásobné proměně, kterou vytvářím přemodelováváním tváře. Vycházím z vlivu života na fyzickou stránku člověka, kdy se každému jedinci jinak během stárnutí formuje ...
  • Komunikační platforma pro iniciaci studentské spolupráce 

    Klímová, Nela
    V první části mé práce jsem provedla rešerši stávajících komunikačních kanálů na VUT. V druhé části jsem na základě těchto informací vytvořila funkční schéma a vizuální podobu webu umožňující utváření mezioborových týmů.
  • Kryptidy 

    Dvořáková, Dana
    Kryptidy, video, které zkoumá zvířata, jejich tvary, pohyby a prostředí, ve kterých se objevují. Na všechny entity se dívá rovnocenně a nerozdílně, dokumentuje bujarý život tak stejně, jako nahlíží na přicházející smrt ...
  • Město roborů 2 (videohra) 

    Kohlová, Zdeňka
    Bakalářská práce s názvem Město robotů 2 (videohra) se zabývá, čím vším si musí indie vývojář projít, pokud chce vytvořit svoji vlastní hru bez většího týmu. Vše je demonstrované na výstupech vlastní hry Město robotů 2. ...
  • Moja Bakalarska Práca 

    Moravanský, Tomáš
    Videomeaning je druhá zo série obrazových kompozícií. Stavia na prepájaní slov a ich významov, vzájomne kreujúcich jeden rámec. V danej žánrovej verzii sú výstupom štyri postavy v jednej situácii, v jednom priestore, kde ...
  • Morfologie zbroje 

    Bařák, Hynek
    Ve své bakalářské práci jsem velmi inspirován středověkem, který má velký vliv na moji tvorbu. Je to období, o které se aktivně zajímám, a provází mě prakticky od dětství. V obrazech se objevují hlavně motivy rytířské ...
  • Netizens 

    Tejml, Ladislav
    Jedná se o interaktivní instalaci ve které jsem zaměřil na sociální síť Twitter, kde detekuji klíčové slovo Refugees. Jakmile se toto slovo objeví v nějakém komentáři na Twitteru, ihned je převedeno do reálného prostředí, ...