Browsing 2019 by Title
Now showing items 111-130 of 424
-
Kalkulace nákladů ve výrobním podniku
Hlavním cílem této bakalářské práce je komplexní návrh kalkulačního procesu ve zvoleném podniku. Identifikace stávajícího způsobu kalkulace nákladů, jeho podrobný rozbor a ukázka způsobu kalkulace na vybraných výrobcích. ... -
Komparace zdaňování příjmů fyzických osob v České republice a na Slovensku
Bakalářská práce se zaměřuje na porovnání zdanění příjmů fyzických osob v České republice a na Slovensku. V první části práce jsou popsány základní pojmy, daň z příjmů fyzických osob a postupy pro stanovení daňové povinnosti. ... -
Komparace zdaňování příjmů fyzických osob v České republice a na Slovensku
Bakalárska práca sa zameriava na komparáciu zdaňovania príjmov fyzických osôb v Českej republike a na Slovensku. Teória špecifikuje daňový systém jednotlivých štátov a definuje základné pojmy v oblasti daní. V praktickej ... -
Komparace zdaňování příjmů fyzických osob v České republice a v Italii
Bakalářská práce se zabývá analýzou a komparací zdanění příjmů fyzických osob mezi Českou republikou a Itálií. V teoretické části je popsán český i italský daňový systém zdanění fyzických osob včetně porovnání odlišností ... -
Komunikační mix společnosti
Tématem závěrečné práce je „Komunikační mix společnosti“. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část obsahuje teorii, kde jsou vymezeny základní pojmy marketingu, které jsou následně aplikovány, ve druhé ... -
Komunikační mix společnosti
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix společnosti Prima Bilavčík, s.r.o. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingu. ... -
Konkurenceschopnost softwaru pro řízení projektů
Bakalářská práce se zabývá porovnáním konkurenceschopnosti softwarů pro projektové řízení. Hlavním softwarem je Navigo3, který je vyvíjen a distribuován společnosti Navigo Solutions s.r.o. První část popisuje samotnou ... -
Kryptoměny a jejich peněženky
Cílem práce je posouzení investičního a technologického potenciálu kryptoměn na základě jejich technické, ekonomické a právní analýzy. Práce se zabývá kryptoměnami, analýzou a výběrem peněženky. -
Kryptoměny a možnosti jejich obchodování
Bakalářská práce se věnuje vývoji a začátkům kryptoměn v čele s nejrozšířenější kryptoměnou Bitcoin. Popisuje principy fungování blockchainu a decentralizovaných měn. Zaměřuje se také na srovnání jednotlivých kryptoměn, ... -
Logistická koncepce se zaměřením na řízení materiálových toků
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu materiálového toku v daném podniku. V analytické části jsou využity různé metody analýzy, které pro každý díl určí, zda má být uložen v regálu nebo se bude vychystávat na vyžádání. ... -
Logistická koncepce se zaměřením na výrobní linku
Tato bakalářská práce se zabývá studií výrobní logistické koncepce ve vybraném podniku. V práci se nejprve zaměřuji na logistickou koncepci celého podniku a poté analyzuji současný materiálový stav dané výrobní linky. Na ... -
Marketingová komunikace
Bakalářská práce se zabývá účinností vybraných online marketingových nástrojů, používaných Jazykovou školou Jílek. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy komunikačního mixu. Na základě analýzy a hodnocení ... -
Marketingová komunikace
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti M&M finance company s. r. o. a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a objasňuje pojmy marketingové ... -
Marketingová komunikace
Bakalárska práca sa zameriava na marketingovú komunikáciu spoločnosti AQQ s. r. o. a analyzuje jej marketingovú situáciu, vrátane nástrojov marketingového a komunikačného mixu, ktorými sa organizácia v súčasnosti snaží ... -
Marketingová komunikace podniku prostřednictvím Instagramu
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací firmy fyftstore s.r.o. (dále jen Fyft) prostřednictvím sociální sítě Instagram. Firma Fyft vlastní e-shop a kamennou prodejnu v Brně. Jejich produkty podporují volnočasové ... -
Marketingová komunikace společnosti v oblasti asistované reprodukce
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix a marketingovou komunikaci společnosti REPROMEDA s.r.o. Vysvětluje, co je to marketing, hodnotí současný stav společnosti a porovnává s teoretickými poznatky. Na základě ... -
Marketingová komunikace v oblasti atopické kosmetiky
Tato bakalářská práce se zabývá nástroji marketingu a marketingového mixu. První část práce je zaměřena na teoretické a všeobecné pojetí marketingu a marketingového mixu, ale také komunikačního mixu, ve kterém jsou jednotlivé ... -
Marketingový mix podniku
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového mixu podniku. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. V první teoretické části je definován pojem marketing a marketingový mix. Poznatky z teoretické části budou ... -
Marketingový mix podniku
Bakalářská práce se věnuje marketingovému mixu malé společnosti MINUTKY.CZ s.r.o., která se zabývá návrhem výroby samoobslužných parních tepovačů a následným obchodem s nimi. Jedná se o nový výrobek na českém trhu. Práce ... -
Marketingový plán pro firmu ISSO s.r.o.
Cieľom tejto práce je vypracovanie návrhu marketingového plánu pre spoločnosť ISSO, s.r.o.. V teoretickej časti sú spracované poznatky týkajúce sa marketingu a marketingovej komunikácie. Druhá analytická časť obsahuje ...