Now showing items 108-127 of 420

  • Kalkulace nákladů ve výrobním podniku 

    Pecháček, Marek
    Hlavním cílem této bakalářské práce je komplexní návrh kalkulačního procesu ve zvoleném podniku. Identifikace stávajícího způsobu kalkulace nákladů, jeho podrobný rozbor a ukázka způsobu kalkulace na vybraných výrobcích. ...
  • Komparace zdaňování příjmů fyzických osob v České republice a na Slovensku 

    Jančárová, Miroslava
    Bakalárska práca sa zameriava na komparáciu zdaňovania príjmov fyzických osôb v Českej republike a na Slovensku. Teória špecifikuje daňový systém jednotlivých štátov a definuje základné pojmy v oblasti daní. V praktickej ...
  • Komparace zdaňování příjmů fyzických osob v České republice a na Slovensku 

    Roubíčková, Kristýna
    Bakalářská práce se zaměřuje na porovnání zdanění příjmů fyzických osob v České republice a na Slovensku. V první části práce jsou popsány základní pojmy, daň z příjmů fyzických osob a postupy pro stanovení daňové povinnosti. ...
  • Komparace zdaňování příjmů fyzických osob v České republice a v Italii 

    Turňová, Karolína
    Bakalářská práce se zabývá analýzou a komparací zdanění příjmů fyzických osob mezi Českou republikou a Itálií. V teoretické části je popsán český i italský daňový systém zdanění fyzických osob včetně porovnání odlišností ...
  • Komunikační mix společnosti 

    Tomalová, Petra
    Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix společnosti Prima Bilavčík, s.r.o. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingu. ...
  • Komunikační mix společnosti 

    Žáková, Veronika
    Tématem závěrečné práce je „Komunikační mix společnosti“. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část obsahuje teorii, kde jsou vymezeny základní pojmy marketingu, které jsou následně aplikovány, ve druhé ...
  • Konkurenceschopnost softwaru pro řízení projektů 

    Květoň, Petr
    Bakalářská práce se zabývá porovnáním konkurenceschopnosti softwarů pro projektové řízení. Hlavním softwarem je Navigo3, který je vyvíjen a distribuován společnosti Navigo Solutions s.r.o. První část popisuje samotnou ...
  • Kryptoměny a jejich peněženky 

    Mařík, Tomáš
    Cílem práce je posouzení investičního a technologického potenciálu kryptoměn na základě jejich technické, ekonomické a právní analýzy. Práce se zabývá kryptoměnami, analýzou a výběrem peněženky.
  • Kryptoměny a možnosti jejich obchodování 

    Kubík, Lubomír
    Bakalářská práce se věnuje vývoji a začátkům kryptoměn v čele s nejrozšířenější kryptoměnou Bitcoin. Popisuje principy fungování blockchainu a decentralizovaných měn. Zaměřuje se také na srovnání jednotlivých kryptoměn, ...
  • Logistická koncepce se zaměřením na řízení materiálových toků 

    Lojek, Jindřich
    Bakalářská práce je zaměřena na analýzu materiálového toku v daném podniku. V analytické části jsou využity různé metody analýzy, které pro každý díl určí, zda má být uložen v regálu nebo se bude vychystávat na vyžádání. ...
  • Logistická koncepce se zaměřením na výrobní linku 

    Jurásková, Anna
    Tato bakalářská práce se zabývá studií výrobní logistické koncepce ve vybraném podniku. V práci se nejprve zaměřuji na logistickou koncepci celého podniku a poté analyzuji současný materiálový stav dané výrobní linky. Na ...
  • Marketingová komunikace 

    Buršík, Dominik
    Bakalářská práce se zabývá účinností vybraných online marketingových nástrojů, používaných Jazykovou školou Jílek. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy komunikačního mixu. Na základě analýzy a hodnocení ...
  • Marketingová komunikace 

    Janeček, Michael
    Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti M&M finance company s. r. o. a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a objasňuje pojmy marketingové ...
  • Marketingová komunikace 

    Bugárová, Dominika
    Bakalárska práca sa zameriava na marketingovú komunikáciu spoločnosti AQQ s. r. o. a analyzuje jej marketingovú situáciu, vrátane nástrojov marketingového a komunikačného mixu, ktorými sa organizácia v súčasnosti snaží ...
  • Marketingová komunikace podniku prostřednictvím Instagramu 

    Veselá, Marie
    Tato práce se zabývá marketingovou komunikací firmy fyftstore s.r.o. (dále jen Fyft) prostřednictvím sociální sítě Instagram. Firma Fyft vlastní e-shop a kamennou prodejnu v Brně. Jejich produkty podporují volnočasové ...
  • Marketingová komunikace společnosti v oblasti asistované reprodukce 

    Marková, Nikol
    Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix a marketingovou komunikaci společnosti REPROMEDA s.r.o. Vysvětluje, co je to marketing, hodnotí současný stav společnosti a porovnává s teoretickými poznatky. Na základě ...
  • Marketingová komunikace v oblasti atopické kosmetiky 

    Šedivá, Zuzana
    Tato bakalářská práce se zabývá nástroji marketingu a marketingového mixu. První část práce je zaměřena na teoretické a všeobecné pojetí marketingu a marketingového mixu, ale také komunikačního mixu, ve kterém jsou jednotlivé ...
  • Marketingový mix podniku 

    Grůzová, Beata
    Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového mixu podniku. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. V první teoretické části je definován pojem marketing a marketingový mix. Poznatky z teoretické části budou ...
  • Marketingový plán pro firmu ISSO s.r.o. 

    Novotný, Ivan
    Cieľom tejto práce je vypracovanie návrhu marketingového plánu pre spoločnosť ISSO, s.r.o.. V teoretickej časti sú spracované poznatky týkajúce sa marketingu a marketingovej komunikácie. Druhá analytická časť obsahuje ...
  • Marketingový plán pro firmu ISSO s.r.o. 

    Novotný, Ivan
    Cieľom tejto práce je vypracovanie návrhu marketingového plánu pre spoločnosť ISSO, s.r.o.. V teoretickej časti sú spracované poznatky týkajúce sa marketingu a marketingovej komunikácie. Druhá analytická časť obsahuje ...