• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2011
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2011
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingové strategie v průmyslové sféře

Designing a Marketing Strategy in the Segment of Industry

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.420Mb)
review_37653.html (4.605Kb)
Author
Neuwirth, David
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Müllner, Břetislav
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
V dnešní době tvrdé konkurence je boj o zákazníka klíčový pro fungování a vůbec přežití jakékoli firmy. Konkurence neustále vyvíjí nové a zdokonaluje stávající marketingové strategie a nástroje. Abychom se i my mohli v tvrdém konkurenčním prostředí udržet, musíme nejen držet s konkurencí krok, ale musíme se neustále snažit být o krok před ní. Tato diplomová práce popisuje několik marketingových nástrojů a metod, které by firmě mohly pomoci získat nebo si udržet stávající zákazníky. Druhá část této práce již pojednává o konkrétních návrzích ve firmě Temex, spol. s r. o. a v závěru hodnotí úspěšnost těch návrhů, které se podařilo ve firmě nasadit.
 
In today’s competitive environment, the survival of a company greatly depends on its ability to win over customers. Competition is constantly evolving and improving the marketing strategies and tools adopted by firms. In order to succeed in such an environment, it is vital to maintain a competitive advantage and always be a step ahead of the rest. The first part of this dissertation will examine several marketing tools and methods, which will enable a company to maintain and expand its customer base. The second part will apply these methods to a real life company Temex Ltd. and evaluate the success of the adopted changes.
 
Keywords
marketing, e-mailový marketing, kategorizace zákazníků, webová prezentace, reklama, podpora prodeje, marketing, E-mail marketing, customer classifying, website, advertisement, sales promotions
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Miloš Konečný, DrSc. (předseda) Ing. Vladimír Karpeta (místopředseda) Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)
Date of defence
2011-06-09
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/17732
Source
NEUWIRTH, D. Návrh marketingové strategie v průmyslové sféře [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Collections
  • 2011 [397]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV