Studie rozvoje podnikání při zabezpečení služeb zákazníkům
Business Development Study to Provide Customer Service

Autor
Vedoucí práce
Jurová, MarieOponent
Tesař, RostislavKlasifikace
BAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předkládaná diplomová práce se věnuje studii rozvoje podnikání společnosti AZ KLIMA a.s. se zaměřením na marketing a služby. Teoretická část definuje základní pojmy související s podnikáním a marketingem. Informace jsou čerpány z odborné literatury, která se zabývá danou problematikou. Tyto informace jsou poté použity pro tvorbu praktické části, která se zabývá souhrnnou analýzou aktuálního stavu u výše uvedeného podniku. Součástí je SWOT analýza, PESTE analýza či McKinseyho analýza 7S. Na základě jednotlivých analýz je definována konkrétní strategie rozvoje podnikání. Vlastní návrh řešení poté definuje konkrétní kroky vedoucí k rozvoji podnikání. Cílem této práce je vytvoření takové strategie rozvoje, která bude pro podnik efektivní a dlouhodobě přínosná. The submitted diploma thesis deals with a study of business development of AZ KLIMA a.s. focusing on marketing and services. The theoretical part defines basic concepts related to business and marketing. Information is taken from scientific literature that discusses given problematics. This information is then used to create a practical part that deals with a comprehensive analysis of the current state of the above-mentioned company. It includes SWOT analysis, PESTE analysis and McKinsey 7S model. A specific business development strategy is defined based on individual analyses. The solution proposal then defines specific steps leading to a business development. The aim of this work is to create a development strategy that will be effective and beneficial for the company in the long term.
Klíčová slova
strategie, marketing, online marketing, analýza, SWOT analýza, McKinseyho analýza 7S, marketingový mix, rozvoj podnikání, AZ KLIMA, strategy, marketing, online marketing, analysis, SWOT analysis, McKinsey 7S model, marketing mix, business development, AZ KLIMAJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Podnikové finance a obchodSložení komise
doc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Jaroslav Koutský, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen)Termín obhajoby
2019-06-07Průběh obhajoby
Otázka oponenta: Jako jednu z použitých analytických metod uvádí autorka rovněž PESTLE. Ukažte na příkladu, který z výsledků je v korelaci s vašim navrženým řešením? - Odpovězeno Doc. Meluzín: Náklady na marketingového pracovníka. - Částečně odpovězeno Ing. Schüller: SEO oprimalizace a její cena. PPC? - OdpovězenoVýsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/177824Zdrojový dokument
WENIGOVÁ, A. Studie rozvoje podnikání při zabezpečení služeb zákazníkům [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Kolekce
- 2019 [349]
Citace PRO
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...