Návrh na rozšíření podnikatelské činnosti
Plan of Spreading Business Activities
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na možnosti rozšíření podnikatelských aktivit organizace prostřednictvím založení nové prodejní pobočky. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy související s vytvořením podnikatelského plánu, popis obecného postupu sestavení podnikatelského plánu a legislativních požadavků v případě podnikání neziskových organizací. V praktické části je představena současná situace v organizaci a je zpracován konkrétní podnikatelský záměr na rozšíření prodejen, jež zahrnuje analýzu trhu, organizační, marketingový a finanční plán. V závěru práce je zhodnocena efektivnost podnikatelského plánu a nalezení nejvhodnější varianty jeho realizace. The master’s thesis focuses on the evaluation of the possibilities of expanding business activities of the organization through the establishment of a new sales branch. The theoretical part of the thesis focuses on the definition of the basic concepts related to the creation of a business plan, a description of the general procedure for compiling the business plan and the legislative requirements in case of the business of non-profit organizations. The practical part presents a current situation of the organization and elaborates a specific business plan for the expansion of the stores, which includes market analysis, organizational, marketing and financial plan. The conclusion deals with the effectiveness of the business plan and contains evaluation of the most suitable variant of its implementation.
Keywords
podnikání, podnikatelský záměr, efektivnost, trvale udržitelný rozvoj, entrepreneurship, business plan, efficiency, sustainable developmentLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
doc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Jaroslav Koutský, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen)Date of defence
2019-06-07Process of defence
Otázka oponenta: Kde jsou data využitá pro benchmark cen produktů? (obchod, cena, porovnávané skupiny zboží, procentní zastoupení na tržbách/obratu/ prodeji)? - Odpovězeno Ing. Smolíková: Definování rizika. Z čeho budou náklady hrazeny? - OdpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/177825Source
VESELÁ, D. Návrh na rozšíření podnikatelské činnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [349]