Show simple item record

Purchasing Management in a Selected Business

dc.contributor.advisorJurová, Mariecs
dc.contributor.authorMiklík, Jaroslavcs
dc.date.accessioned2019-06-14T11:42:40Z
dc.date.available2019-06-14T11:42:40Z
dc.date.created2019cs
dc.identifier.citationMIKLÍK, J. Řízení nákupu ve vybraném podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.cs
dc.identifier.other109932cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/177827
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na nákupní činnost ve společnosti Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod a.s. Teoretická část vymezuje základní funkci nákupního procesu. Další část obsahuje analýzu současného stavu. Na základě teoretických poznatků jsou definovány nedostatky a jsou navržena jejich možná řešení. Výsledkem je zefektivnění procesu řízení nákupu a zkvalitnění dodavatelsko-odběratelských vztahů.cs
dc.description.abstractThe master thesis is focused on purchase in the company Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod a.s. The theoretical part defines the basic function of the purchasing process. The next part contains an analysis of the current state. Deficiencies are defined based on theoretical knowledge and their possible solutions are proposed. The result is more efficient purchasing management and improvement of supplier-customer relationships.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectNákupcs
dc.subjectřízenícs
dc.subjecthodnocení dodavatelůcs
dc.subjectdodavatelsko-odběratelské vztahycs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectpurchaseen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectsupplier evaluationen
dc.subjectsupplier-customer relationsen
dc.subjectanalysisen
dc.titleŘízení nákupu ve vybraném podnikucs
dc.title.alternativePurchasing Management in a Selected Businessen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2019-06-07cs
dcterms.modified2019-06-17-10:22:49cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid109932en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 05:46:45en
sync.item.modts2020.03.31 03:25:39en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeTesař, Rostislavcs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Libor Trnavský (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen)cs
but.defenceotázky oponenta - zodpovězeno Ing. Trnavský - Jaký je vztah mezi tlakem na výkon nákupu a kvalitativním standardem? Jak to pivovar řeší? - zodpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record