Komunikační mix na sociálních sítích
Communication Mix on the Social Networks
Author
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Jelínek, VojtěchGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce pojednává o vhodném návrhu na kombinaci propagačních nástrojů na stránkách sociálních sítích Facebook a Instagram. Budou sledovány především proměnné Dosah, Zhlédnutí a Sledující. V teoretické části budou vymezeny základní poznatky z online marketingového prostředí, poznatky z historie a porovnáme výhody a nevýhody klasického a online marketingu. V nadcházející analytické části bude provedena analýza z popisované oblasti, budou popsány potenciální možnosti pro rozvoj stránek sociálních sítí, které autor této práce používá k propagaci kulturních akcí v Brně. Autor popíše konkurenční stránky a profily v oblasti propagace kulturních akcí Brna. K naplnění stanovených cílů této práce budou na závěr formulovány kombinace propagačních placených či neplacených nástrojů a jejich alternativ na stránkách sociálních sítí Instagram a Facebook. This diploma thesis deals with a suitable proposal for a combination of promotional tools on social network sites Facebook and Instagram. In particular, the Reach, Views, and Followers variables will be tracked. In the theoretical part, the basic knowledge of the online marketing environment, knowledge of history and the advantages and disadvantages of classical and online marketing will be defined. In the upcoming analytical part from the described area, will be described potential opportunities for the development of social networking sites, which the author of this work uses to promote cultural events in Brno. The author of this work describes the competitive sites and profiles in the field of promotion of cultural events in Brno. In order to fulfill the stated goals of this work, a combination of paid or unpaid tools and their alternatives on the social networking sites Instagram and Facebook will be formulated.
Keywords
Instagram, Facebook, Online Marketing, Propagace, Zhlédnutí, Sledující, Oslovení, Dosah, Stránky sociálních sítí., Instagram, Facebook, Online Marketing, Promotion, Views, Followers, Engagement, Reach, Social Networking PagesLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
doc. Ing. Zuzana Dohnalová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen)Date of defence
2019-06-07Process of defence
Otázky vedoucího: Otázka č.1: částečně odpovězeno Otázky oponenta: Otázka č. 1: částečně odpovězeno Otázka č. 2: částečně odpovězeno Doc. Ing. Zuzana Dohnalová Ph.D. Facebook je Vaší aktivitou nebo firemní? Jak se o těchto stránkách ostatní dozví? odpovězeno Ing. et Ing. Pavel Juřica Ph.D. Jaký má být bussines přínos tohoto návrhu? odpovězeno Jaké budete mít výdaje na neplacené nástroje? odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/177828Source
LUNDA, R. Komunikační mix na sociálních sítích [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [349]