Návrh komunikačního mixu společnosti
Proposal of the Marketing Communication Mix of the Company
Автор
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Benátský, LiborGrade
CAltmetrics
Metadata
Показать полную информациюАннотации
Tématem této diplomové práce je návrh komunikačního mixu společnosti Cukrárna Tarta Yavas, s.r.o. Po úvodu, který vymezuje cíle, metody a postupy zpracování práce následuje teoretická část práce zabývající se klíčovými poznatky z oblasti marketingu, která představuje východisko pro analytickou část této práce, která je těžištěm této diplomové práce. Tato část obsahuje důkladnou analýzu dané společnosti, jejich podnikatelských aktivit, a také marketingový průzkum a interpretaci jeho výsledků. Na získané poznatky navazuje návrhová část usilující o vytvoření nového komunikačního mixu. Závěrečná část této práce je hodnotící. The proposal of communication mix of Cukrárna Tarta Yavas, s.r.o., is the topic of this thesis. After the introduction, which defines the objectives, methods and procedures of processing, the theoretical part follows, which deals with key findings in the field of marketing and makes the basis for the analytical part of this work, which is the focus of this thesis. This part contains a thorough analysis of the company, its business activities, as well as marketing research and the interpretation of its results. This part is followed by a design part seeking to create a new communication mix. The final part of this thesis is evaluating.
Keywords
marketing, analýza marketingového prostředí, marketingový mix, marketingová komunikace, komunikační mix, marketing, marketing environmental analysis, marketing mix, marketing communication, communication mixLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)Date of defence
2019-06-06Process of defence
Otázky vedoucího práce – odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno Doc. Koch: Jaký praktický dopad by měl influencer na cukrárnu? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaSource
NEJEDLÝ, L. Návrh komunikačního mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [349]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...