• čeština
    • English
    • русский
  • русский 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh komunikačního mixu společnosti

Proposal of the Marketing Communication Mix of the Company

Thumbnail
Открыть
final-thesis.pdf (2.399Mb)
review_111171.html (8.170Kb)
Автор
Nejedlý, Lukáš
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Benátský, Libor
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Tématem této diplomové práce je návrh komunikačního mixu společnosti Cukrárna Tarta Yavas, s.r.o. Po úvodu, který vymezuje cíle, metody a postupy zpracování práce následuje teoretická část práce zabývající se klíčovými poznatky z oblasti marketingu, která představuje východisko pro analytickou část této práce, která je těžištěm této diplomové práce. Tato část obsahuje důkladnou analýzu dané společnosti, jejich podnikatelských aktivit, a také marketingový průzkum a interpretaci jeho výsledků. Na získané poznatky navazuje návrhová část usilující o vytvoření nového komunikačního mixu. Závěrečná část této práce je hodnotící.
 
The proposal of communication mix of Cukrárna Tarta Yavas, s.r.o., is the topic of this thesis. After the introduction, which defines the objectives, methods and procedures of processing, the theoretical part follows, which deals with key findings in the field of marketing and makes the basis for the analytical part of this work, which is the focus of this thesis. This part contains a thorough analysis of the company, its business activities, as well as marketing research and the interpretation of its results. This part is followed by a design part seeking to create a new communication mix. The final part of this thesis is evaluating.
 
Keywords
marketing, analýza marketingového prostředí, marketingový mix, marketingová komunikace, komunikační mix, marketing, marketing environmental analysis, marketing mix, marketing communication, communication mix
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of defence
2019-06-06
Process of defence
Otázky vedoucího práce – odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno Doc. Koch: Jaký praktický dopad by měl influencer na cukrárnu? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/177831
Source
NEJEDLÝ, L. Návrh komunikačního mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [349]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) 

    Tuč, David
    Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ...
  • Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o. 

    Bartáková, Kateřina
    Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ...
  • Elektronický obchod a jeho marketing 

    Musilová, Veronika
    Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв | Theme by @mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

ВойтиРегистрация

Статистика

Просмотр статистики использования

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв | Theme by @mire NV