Marketingová komunikace
Marketing Communication
Author
Advisor
Schüller, DavidReferee
Števanka, LadislavGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti ENDEKA s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. V první, teoretické části, jsou vysvětleny základní teoretické pojmy, druhá část analyzuje současnou situaci společnosti. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou doporučeny návrhy na zlepšení nástrojů marketingové komunikace s cílem oslovit nové a stávající zákazníky a zvýšit povědomí o společnosti. This diploma thesis deals with marketing communication of the ENDEKA s.r.o. company. The thesis is divided into three parts. The first theoretical part explain theoretical knowledge, the second part analyze the current situation of the company. Last third part includes recommended suggestions for improvement of marketing communication with aim to approach new customers and therefore rais the awarness of the company, which are based on performer analyses and questionnaire survey.
Keywords
Marketing, marketingový mix, marketingový průzkum, offline marketingová komunikace, Marketing, marketing mix, marketing research, offline marketing communicationLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) Ing. Josef Šunka, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen)Date of defence
2019-06-05Process of defence
Otázky vedoucího DP: Otázka č. 1 - zodpovězeno v plném rozsahu Otázky oponenta DP: Otázka č. 1 - zodpovězeno v plném rozsahu doc. Ing. Miloš Koch, CSc.: Co vidíte jako nejsilnější negativa na „digitalizaci světa“? - zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/177862Source
KLÍMOVÁ, D. Marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [349]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...