Show simple item record

Marketing Communication

dc.contributor.advisorSchüller, Davidcs
dc.contributor.authorKlímová, Danielacs
dc.date.accessioned2019-06-14T11:42:49Z
dc.date.available2019-06-14T11:42:49Z
dc.date.created2019cs
dc.identifier.citationKLÍMOVÁ, D. Marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.cs
dc.identifier.other115976cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/177862
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti ENDEKA s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. V první, teoretické části, jsou vysvětleny základní teoretické pojmy, druhá část analyzuje současnou situaci společnosti. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou doporučeny návrhy na zlepšení nástrojů marketingové komunikace s cílem oslovit nové a stávající zákazníky a zvýšit povědomí o společnosti.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with marketing communication of the ENDEKA s.r.o. company. The thesis is divided into three parts. The first theoretical part explain theoretical knowledge, the second part analyze the current situation of the company. Last third part includes recommended suggestions for improvement of marketing communication with aim to approach new customers and therefore rais the awarness of the company, which are based on performer analyses and questionnaire survey.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingový průzkumcs
dc.subjectoffline marketingová komunikacecs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectoffline marketing communicationen
dc.titleMarketingová komunikacecs
dc.title.alternativeMarketing Communicationen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2019-06-05cs
dcterms.modified2019-06-17-10:19:50cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid115976en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.04.01 09:10:34en
sync.item.modts2020.04.01 05:42:03en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeŠtevanka, Ladislavcs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) Ing. Josef Šunka, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky vedoucího DP: Otázka č. 1 - zodpovězeno v plném rozsahu Otázky oponenta DP: Otázka č. 1 - zodpovězeno v plném rozsahu doc. Ing. Miloš Koch, CSc.: Co vidíte jako nejsilnější negativa na „digitalizaci světa“? - zodpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record