• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingová strategie

Marketing strategy

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.698Mb)
review_116092.html (7.152Kb)
Author
Kománková, Magdaléna
Advisor
Schüller, David
Referee
Kaňovská, Lucie
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření vhodné marketingové strategie na základě analýz vnějšího i vnitřního okolí a vlastního průzkumu pro firmu KOMÁNEK, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsou shrnuty dosavadní teoretické poznatky a základní pojmy marketingu. V druhé části je popsána firma KOMÁNEK, s.r.o., je analyzováno její vnější a vnitřní prostředí pomocí PESTE a SWOT analýzy. Následuje návrhová část, ve které je na základě výsledků navržena vhodná marketingová strategie.
 
Diploma thesis is focused on creating suitable marketing strategy for the firm of KOMÁNEK, s.r.o. based on external and internal environment analysis and own research. Thesis is divided into two parts. In the first part there is summarized existing theoretical knowledge so far and basic concepts of marketing. In the second part there is a description of the firm KOMÁNEK, s.r.o. and analysis of its external and internal environment using PESTE and SWOT analysis. At the end there are suggestions of marketing strategy based on the results.
 
Keywords
Marketing, marketingová strategie, marketingový mix, marketingový průzkum, SWOT analýza, PESTE analýza, Marketing, marketing strategy, marketing mix, marketing research, SWOT analysis, PESTE analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) doc. Ing. Petr Suchánek, Ph.D. (místopředseda) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen)
Date of defence
2019-06-06
Process of defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno Otázky komise: doc. Ing. Petr Suchánek, Ph.D. Jakou marketingovou strategií by jste podpořila navýšení ceny? Z jakého důvodu jste použila metodu FMEA? Odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/177869
Source
KOMÁNKOVÁ, M. Marketingová strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [349]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) 

    Tuč, David
    Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ...
  • Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o. 

    Bartáková, Kateřina
    Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ...
  • Elektronický obchod a jeho marketing 

    Musilová, Veronika
    Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV