Interní komunikace ve vybrané společnosti
Internal Communication in a Chosen Company
Author
Advisor
Konečný, ŠtěpánReferee
Brunová, JanaGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
V mé diplomové práci se zabývám zhodnocením interní komunikace ve společnosti Česká spořitelna. V první části práce zaměřené na teorii, zdůrazňuji důležitost kvalitního fungování interní komunikace a důsledky jejích nedostatků. Tyto poznatky uplatňuji i v praktické části, kterou navíc doplňuji o charakteristiku společnosti Česká spořitelna a důležité milníky vzniku interní komunikace ve společnosti. V analytické části zjišťuji spokojenost zaměstnanců s aktuální situací. Práce představuje návrhy sloužící ke zjednodušení předávání zpráv a vyhnutí se přebytečnému zahlcení informacemi, které nejsou pro všechny zaměstnance relevantní. My diploma thesis deals with the evaluation of internal communication in Česká spořitelna. The first part of my work is focused on theory, emphasizing the importance of good functioning internal communication and the consequences of its deficiencies. I also apply this knowledge in the practical part, which is supplemented by the characteristics of Česká spořitelna and the important milestones of the origin of internal communication in the company. In the analytical part, I investigate the employees' satisfaction with the current situation. The paper presents proposals on how to simplify message sharing and avoid the overloading of information that is not relevant to all employees.
Keywords
Interní komunikace, krizová komunikace, informace, hotline, Internal communication, crisis communication, information, hotlineLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) Ing. Pavel Holek (místopředseda) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)Date of defence
2019-06-06Process of defence
otázky vedoucího - zodpovězeno otázky oponenta - zodpovězeno Ing. Holek - Vysvětlete výpočet mzdových nákladů. - zodpovězeno Ing. Milichovský - Jak byl stanoven základní soubor a výběr vzorku pri kvantitativním výzkumu? - zodpovězeno doc. Žižlavský - Jsou představené návrhy zaměřeny na konkrétní pobočku? Kolik bylo respondentů výzkumu? Pro kolik uživatelů jsou návrhy určeny? Jaká je využitelnost vaši návrhů pro celou firmu? částečně zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/177873Source
BURIANOVÁ, J. Interní komunikace ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [349]