• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingová strategie

Marketing strategy

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.938Mb)
review_116510.html (8.041Kb)
Author
Krošíková, Markéta
Advisor
Schüller, David
Referee
Jašková, Blanka
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na sestavení marketingové strategie společnosti Novice car, s.r.o., zabývající se mezinárodní dopravou a servisem vozidel. Práce analyzuje stávající marketingové aktivity a na základě zjištěných výsledků navrhuje změny vedoucí ke zvýšení efektivity společnosti. Obsah je tvořen teoretickou a praktickou části, která je doplněna výzkumem.
 
The diploma thesis is focused on creating a marketing strategy for the company Novice Car, s.r.o. which offers international transport and car servis. Thesis is about analysis of current marketing activity and based on these results is suggesting how will be increased in efficiency of the company. The content is formed by theoretical and practical parts which is accompanied by research.
 
Keywords
marketingový mix, marketingová strategie, marketingový výzkum, autodoprava, marketing mix, marketing strategy, marketing research, transport
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) Ing. Josef Šunka, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen)
Date of defence
2019-06-05
Process of defence
Otázky vedoucího DP: Otázka č. 1 - zodpovězeno v plném rozsahu Otázky oponenta DP: Otázka č. 2 - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Josef Šunka, Ph.D.: Jaké vidíte hrozby a vlivy na predikci obratu společnosti? - zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/177890
Source
KROŠÍKOVÁ, M. Marketingová strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [349]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV