Marketingová strategie
Marketing strategy
Author
Advisor
Schüller, DavidReferee
Jašková, BlankaGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce je zaměřena na sestavení marketingové strategie společnosti Novice car, s.r.o., zabývající se mezinárodní dopravou a servisem vozidel. Práce analyzuje stávající marketingové aktivity a na základě zjištěných výsledků navrhuje změny vedoucí ke zvýšení efektivity společnosti. Obsah je tvořen teoretickou a praktickou části, která je doplněna výzkumem. The diploma thesis is focused on creating a marketing strategy for the company Novice Car, s.r.o. which offers international transport and car servis. Thesis is about analysis of current marketing activity and based on these results is suggesting how will be increased in efficiency of the company. The content is formed by theoretical and practical parts which is accompanied by research.
Keywords
marketingový mix, marketingová strategie, marketingový výzkum, autodoprava, marketing mix, marketing strategy, marketing research, transportLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) Ing. Josef Šunka, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen)Date of defence
2019-06-05Process of defence
Otázky vedoucího DP: Otázka č. 1 - zodpovězeno v plném rozsahu Otázky oponenta DP: Otázka č. 2 - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Josef Šunka, Ph.D.: Jaké vidíte hrozby a vlivy na predikci obratu společnosti? - zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/177890Source
KROŠÍKOVÁ, M. Marketingová strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [349]