Marketingová strategie
Marketing strategy

Autor
Vedoucí práce
Schüller, DavidOponent
Jašková, BlankaKlasifikace
BAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce je zaměřena na sestavení marketingové strategie společnosti Novice car, s.r.o., zabývající se mezinárodní dopravou a servisem vozidel. Práce analyzuje stávající marketingové aktivity a na základě zjištěných výsledků navrhuje změny vedoucí ke zvýšení efektivity společnosti. Obsah je tvořen teoretickou a praktickou části, která je doplněna výzkumem. The diploma thesis is focused on creating a marketing strategy for the company Novice Car, s.r.o. which offers international transport and car servis. Thesis is about analysis of current marketing activity and based on these results is suggesting how will be increased in efficiency of the company. The content is formed by theoretical and practical parts which is accompanied by research.
Klíčová slova
marketingový mix, marketingová strategie, marketingový výzkum, autodoprava, marketing mix, marketing strategy, marketing research, transportJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Řízení a ekonomika podnikuSložení komise
doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) Ing. Josef Šunka, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen)Termín obhajoby
2019-06-05Průběh obhajoby
Otázky vedoucího DP: Otázka č. 1 - zodpovězeno v plném rozsahu Otázky oponenta DP: Otázka č. 2 - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Josef Šunka, Ph.D.: Jaké vidíte hrozby a vlivy na predikci obratu společnosti? - zodpovězenoVýsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/177890Zdrojový dokument
KROŠÍKOVÁ, M. Marketingová strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Kolekce
- 2019 [349]