Show simple item record

Marketing strategy

dc.contributor.advisorSchüller, Davidcs
dc.contributor.authorKrošíková, Markétacs
dc.date.accessioned2019-06-14T11:43:12Z
dc.date.available2019-06-14T11:43:12Z
dc.date.created2019cs
dc.identifier.citationKROŠÍKOVÁ, M. Marketingová strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.cs
dc.identifier.other116510cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/177890
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na sestavení marketingové strategie společnosti Novice car, s.r.o., zabývající se mezinárodní dopravou a servisem vozidel. Práce analyzuje stávající marketingové aktivity a na základě zjištěných výsledků navrhuje změny vedoucí ke zvýšení efektivity společnosti. Obsah je tvořen teoretickou a praktickou části, která je doplněna výzkumem.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis is focused on creating a marketing strategy for the company Novice Car, s.r.o. which offers international transport and car servis. Thesis is about analysis of current marketing activity and based on these results is suggesting how will be increased in efficiency of the company. The content is formed by theoretical and practical parts which is accompanied by research.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectautodopravacs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjecttransporten
dc.titleMarketingová strategiecs
dc.title.alternativeMarketing strategyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2019-06-05cs
dcterms.modified2019-06-17-10:19:50cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid116510en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.30 14:30:21en
sync.item.modts2020.03.30 12:59:48en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeJašková, Blankacs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) Ing. Josef Šunka, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky vedoucího DP: Otázka č. 1 - zodpovězeno v plném rozsahu Otázky oponenta DP: Otázka č. 2 - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Josef Šunka, Ph.D.: Jaké vidíte hrozby a vlivy na predikci obratu společnosti? - zodpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record