Návrh marketingové kampaně produktu
Proposal of Marketing Campaign of a product
Author
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Bumberová, VeronikaGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou kampaň pro uvedení nové liniové řady masek na vlasy Circle Chronicles od společnosti Davines na německý trh. V teoretické části je shrnuta problematika marketingu a komunikačního mixu. Analytická část obsahuje analýzu marketingového prostředí a aktuálního komunikačního mixu společnosti. Závěrečnou část tvoří návrhy marketingové kampaně pro propagaci nových produktů. The aim of the thesis is to propose a marketing campaign focusing on launching a new hair masks line series Circle Chronicles by Davines company on a German market. Theoretical part contains a summary of marketing problematics and communication mix. Analytical part deals with marketing environment analysis and current company´s communication mix. The final part is made of drafts of a marketing campaign for the promotion of new products.
Keywords
Marketing, komunikační mix, sociální média, marketingová komunikace, Marketing, communication mix, social media, marketing communicationLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
doc. Ing. Zuzana Dohnalová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen)Date of defence
2019-06-07Process of defence
Otázky vedoucího: Jak byste realizovala aktivity v oblasti podpory prodeje uvedené v kap. 3.2.5 to nabídku vzorků v salónech a drogeriích? částečně zodpovězeno Otázky oponenta: Proč se některé z analýz vzathují pouze na německý trh a jiné pojednávají o jiných obsluhovaných trzích společnosti v kontextu řešeného problému? částečně zodpovězeno. Ing. et Ing. Pavel Juřica Ph.D. Čím je kampan pro německý trh odlišná od kampaní vedených v jiných státech? Čím se liší ta Vaše? částečně zodpovězeno Kdy se vrátí náklady 46 000 euro na kampaň, kdy se očekává návratnost? částečně odpovězeno Doc. Ing. František Bartes CsC. Jaké metody jste použila při analýze? částečně odpovězeno Co vidíme v cash flow? částečně odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/177939Source
ŽĎÁRSKÁ, K. Návrh marketingové kampaně produktu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [349]